آذربایجاناخبارنارداران

بیانیه حزب اسلام جمهوری آذربایجان در اعتراض به حکم دادگاه جنایی باکو بر علیه حاج طالع باقرزاده ودیگر دینداران

حزب اسلام آذربایجان درباره رای دادگاه جنایی باکو مبنی بر حبس ابد حاج طالع باقرزاده و16 تن از متهمین حوادث نارداران به حبس بلند مدت بیانیه اعتراض آمیز صادر نموده و آن را ناعادلانه دانست.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های آذری،در بیانیه صادر شده از سوی حزب اسلام آمده، حادثه ساختگی نارداران که در تاریخ 26 نوامبر 2015 اتفاق افتادموجب شد تا 6 نفر جان خود را از دست داده و عده ای نیز مجروح گردند که این موضوع شرایطی را ایجاد کرد که باعث خوشحالی و شادمانی دشمنان گردید.
در ادامه بیانیه حزب اسلام آذربایجان آمده، 20درصد از اراضی آذربایجان در اشغال ارمنستان قرار دارد و این روزها که هموطنان ما نیاز به اتحاد وهمبستگی دارند باعث تاسف است که فعالان اسلامگرا مورد سرکوب قرار گرفته و در زندان های کشور مورد شکنجه قرارگرفته و در دادگاه ها نیزشاهد بی عدالتی در مورد آنها هستیم.
در پایان این بیانیه تاکید گردیده ما بعنوان اعضای حزب اسلام خواستار آن هستیم تا حاکمیت با ما(اسلامگرها) بصورت انسان دوستانه برخورد کرده و با ما در چهار چوب قانون رفتار نماید.
لازم به ذکر است که نیروهای ویژه پلیس جمهوری آذربایجان در تاریخ 26 نوامبر 2015در منطقه نارداران به حسینیه ای نزدیک امامزاده بی بی رحیمه حمله کرده که در پی این هجوم 2پلیس و6 نفر از مردم جان خود را از دست داده و حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش حرکت اسلامی جمهوری آذربایجان به همراه دهها تن از اسلامگراها دستگیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا