آذربایجاناخبارنارداران

تکذیب تخریب مدسه علوم دینی تا اعلام کلنگ زنی ساخت مدرسه جدید!

روز گذشته اخباری مبنی بر ادامه دین ستیزی در جمهوری آذربایجان منتشر شد که خبرگزاری “آپا” این اخبار را تکذیب کرد ولی ریش سفیدان نارداران همچنان بر صحت اخبار منتشره تاکید دارند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های آذری، “آنار نجفلی” دبیر مطبوعاتی شرکت ساخت و ساز در نارداران در مصاحبه ای که روز گذشته با خبرگزاری ریپورت جمهوری آذربایجان داشته است اعلام کرده که:” در میان ساختمان های خیابان “نصر اله اصغراف” قصبه نارداران که برای کارهای بازسازی تخریب می شوند، هیچ مدرسه ای وجود ندارد.”
خبرگزاری آپا نیز روز گذشته همین موضوع را اعلام کرده و گفته است که تخریب مدرسه علوم دینی در نارداران شایعه بوده و صحت ندارد.
تکذیبیه رسمی شرکت “آذرآوتویول” در حالی منتشر می شود که ناطق کریم اف رئیس شورای ریش سفیدان نارداران نیز در مصاحبه با خبرنگار سایت اسلام آذری اعلام کرده است که به زودی احداث مدرسه ای بزرگتر از مدرسه امام زمان(عج) که تخریب شده است، در نارداران شروع خواهد شد.
بنظر می رسد مخابره ی اخبار ضد و نقیض از نارداران تا زمانی که این منطقه شیعه نشین مورد غضب حکومت می باشد همچنان ادامه خواهد داشت و باید منتظرروزهای آتی برای ارائه مستندات طرفین باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا