آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومی

استقبال از وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان و حضور وی در حرم مطهر امام خمینی (ره)/ تصاویر

وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان مورد استقبال رسمی حجت‌الاسلام ایمانی‌پور قرار گرفته و با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق خبری قفقاز، آنار کریم اف، وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان صبح امروز (30 خردادماه) در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) مورد استقبال رسمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار گرفت.

آنار کریم اف، پس از مراسم استقبال در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بیان اهداف خود از سفر به کشورمان و بررسی زمینه‌های تقویت و گسترش مناسبات و همکاری‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و رسانه‌ای پرداخت.

دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقامات بلندپایه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین برنامه‌های سفر آنار کریم اف است.

گفتنی است، وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در بدو ورود به تهران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کرد.

در این مراسم، سفیر جمهوری آذربایجان در ایران، رایزن فرهنگی کشورمان در باکو و مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و ایرانیان خارج از کشور حضور داشتند.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا