آذربایجاناخبارایرانعمومیگرجستان

کنفرانسی با عنوان «نقش معارف دینی در مقابله با جریان های تکفیری» در گرجستان برگزار خواهد شد

 کنفرانس بین‌المللی «نقش معارف دینی در مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری» با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان و اداره مسلمانان این کشور در شهر تفلیس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حقایقق قفقاز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در گرجستان و اداره مسلمانان این کشور، همزمان با ۱۸ دسامبر «روز جهانی مبارزه با خشونت و افراطی‌گری»، اقدام به برگزاری کنفرانس بین‌المللی «نقش معارف دینی در مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری» می‌کند.

این کنفرانس روز چهارشنبه، ۲۷ آذرماه با حضور سفیر و رایزن فرهنگی ایران در گرجستان و رئیس آژانس دولتی ادیان گرجستان، فرهیختگانی از کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، داغستان روسیه، علما، مفتی‌ها، طلاب و امامان جماعات گرجستان در سالن اجتماعات مؤسسه آل البیت(ع) در شهر تفلیس برگزار خواهد شد.

همچنین برای هیئت ایرانی برنامه‌های جانبی شامل دیدار با سفیر ایران، رئیس آژانس دولتی ادیان، رئیس اداره مسلمانان گرجستان، بازدید از مدارس دینی المصطفی در شهرهای تفلیس و مارنئولی، دیدار با شیعیان و طلاب و امامان جماعات گرجستان و بازدید از مراکز علمی و تاریخی در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا