آذربایجاناخبار

پیام ویدئویی جدید از وهابی های جمهوری آذربایجان در سوریه

این پیام از سوی فردی بنام “محمد” که ملقب به امیر آذربایجانی های مستقر در سوریه می باشد ارسال شده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آخار .آذ ، این فرد در این پیام ویدئویی از ایجاد دولت اسلامی در خاک سوریه خبر داده و اظهار داشت:”حمد و سپاس خدای را که به ما توفیق هجرت داد تا بتوانیم در راه اسلام جهاد کنیم. دولت ما یک دولت قوی می باشد که هم تانک ، هم توپ و حتی هواپیما نیز دارد. ما بعنوان مجاهدان آذربایجانی هستیم که در قالب دولت اسلامی عراق و شام در حال جهاد می باشیم و هم اکنون در شهر “رقه” مستقر هستیم. در این شهر تمامی شرایط لازم برای زندگی ما فراهم شده است. حتی برای فرزندانمان مدرسه نیز داریم. من از تمامی مسلمانان می خواهم تا ضمن هجرت از سرزمین های کفر و شرک به اراضی اسلام روی آورند”

در ادامه این پیام، شخصی دیگری با نام “اومی” که اهل آذربایجان می باشد اظهار داشت:”برخی مسلمانان بی سواد ما را با خوارج اشتباه می گیرند و می گویند که در اراضی شام جهاد وجود ندارد. خوارج کسانی هستند که با دشمنان اسلام متفق شده و برعلیه ما در حال جنگ می باشند. ما خوارج نیستیم.”

در این پیام ویدئویی در بین جنگجویان آذری ، نوجوان و حتی کودک نیز وجود دارد که فرزندان همین جنگجویان می باشند.

لازم بذکر است که بعد از کشته شدن امیرسابق آذربایجانی های مستقر در سوریه بنام “یحیی الآذری” فرد دیگری بنام “محمد” بعنوان امیر آذربایجانی های مستقر در سوریه معرفی شده است.

لینک فیلم: https://www.youtube.com/watch?v=2mQqbQBhLzU

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا