آذربایجاناخبارقره باغ

سکوت معنادار جامعه ی بین المللی و دولت جمهوری آذربایجان در قبال اعتصاب کنندگان غذا !

سران سازمان آزادی بخش قره باغ جمهوری آذربایجان دیلقم عسگر اف و شهباز قلی اف سه روز است که دست به اعتصاب غذا زده اند.

طبق گزارش های رسیده سران سازمان آزادی بخش قره باغ جمهوری آذربایجان دیلقم عسگر اف و شهباز قلی اف که خواستار آزادی قره باغ هستند سه روز است که دست به اعتصاب غذا زده اند.

معاون رئیس جمهور آذربایجان ایلقار علی از رئیس گروه آزادی خواه الخان رحیم لی، دیلقم عسگر اف و برادرزاده اش مولود موسی اف به اعتصاب غذا پیوسته اند، درخواست شکستن اعتصاب آنها شد.

شعبه منطقه سازمان بخش قره باغ در گنجه بیانیه ای در حمایت از اعتصاب کنندگان غذا صادر کرد. در طول سال های گذشته جنگ قره باغ نفرات زیادی جانباز یا شهید شده اند که در صدر آنها رئیس جمیعت جانبازان فریدون محمد اف، معاونش عباد احد اف و کهنه سرباز جنگ زرن گول علی اف و سایر کسان نیز اعتصاب غذا کرده اند.

الخان رحیم لی در این باره چنین بیان داشت که بخاطر ساکت ماندن جامعه بین المللی و دولت جمهوری آذربایجان اعتراض خود را به شکل اعتصاب غذا نشان می دهیم.مردم مظلوم قره باغ زیر سخت ترین شکنجه ها و آزار و اذیت ارمنی ها در گرسنگی و ذلت زندگی می کنند. من با این عمل می خواهم حداقل با مردم گرسنه ی قره باغ همدردی کنم.

کهنه سرباز قره باغ ، فریدون محمد اف که در جنگ به درجه جانبازی نایل شده است برای اعتصاب کنندگان غذا بیان کرد که صاحبان واقعی قره باغ که در جنگ قره باغ کشته یا مجروح شده اند از شما تشکر می کنند. باشد که خداوند برای شما جزای خیر دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا