آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

استقبال شرکت های جمهوری آذربایجان از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که در سالن خلیج فارس تهران در حال برگزاری است، با استقبال گسترده شرکت هایی از جمهوری آذربایجان روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست صبح دیروز ۱۹ بهمن ماه، ساعت ۱۰ صبح و در سالن خلیج فارس با حضور وزاری نفت و صمت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا، هیات ها و میهمانان داخلی و خارجی و مشارکت کنندگان برگزار شد.

طی فراخوان ‌و‌ پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو ۱۸ نفر از فعالان اقتصادی و صنعت پلاستیک به نمایندگی از شرکت های مختلف جمهوری آذربایجان شناسایی و به دبیرخانه نمایشگاه معرفی شده و پس از اخذ مجوز های لازم برای تردد از گذرگاه مرزی آستارا برای شرکت در نمایشگاه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شامگاه شنبه ۱۸ بهمن ماه وارد ایران شدند.

در حال حاضر به دلیل شرایط پاندمی خروج اتباع جمهوری آذربایجان از کشور نیازمند اخذ مجوز های لازم از قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در نزد نخست وزیری این کشور می باشد و با توجه به لغو پرواز های تهران – باکو، تردد مسافران برای موارد خیلی خاص با اخذ مجوز های قبلی از طریق پایانه مرزی آستارا انجام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا