اخبارترکیهعمومی

هدف گذاری ۳ میلیارد دلاری ترکیه برای صادرات صنایع دفاعی

رئیس سازمان صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد که هدف این کشور برای سال ۲۰۱۹ تحقق صادرات ۳ میلیارد دلاری محصولات صنایع دفاعی است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آناتولی، اسماعیل دمیر، رئیس سازمان صنایع دفاعی ترکیه طی سخنانی در حاشیه نمایشگاه بین المللی هوا-فضا و دریانوردی لنکاوی مالزی که شش شرکت ترکیه‌ای در آن تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند، اظهار داشت: هدف گذاری ما برای سال جاری صادرات ۳ میلیارد دلاری است.

دمیر در این زمینه به خبرنگار آناتولی گفت: کشورهای جنوب شرق آسیا به ویژه مالزی از جمله مناطق مورد هدف صادرات و همکاری صنعت دفاعی ترکیه هستند.

وی بر ضرورت تبلیغات صنایع دفاعی ترکیه در مناطق فوق تاکید کرد و گفت: لذا باید در چنین نمایشگاه‌ها حضور گسترده داشته باشیم.

لازم به ذکر است ترکیه به همراه ۳۰ کشور دیگر در نمایشگاه بین‌المللی هوا-فضا و دریانوردی لنکاوی (لیما) مالزی در روزهای ۲۶ تا ۳۰ ماه جاری حضور یافته‌اند.

شرکته ای توساش (TUSAŞ)، آسلسان، شرکت تجاری-مهندسی تکنولوژی دفاعی (STM)، هاولسان، راکتسان و شرکت کشتی‌سازی بین‌المللی ترکیه (TAIS) در این نمایشگاه تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا