اخباراردبیل

امام جمعه اردبیل: اقتدار کشور برگرفته از رشادت‌های شهداء و رزمندگان مدافع حرم است‌

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت تشییع پیکر پاک یکی از شهدای معظم مدافع حرم از نماز جمعه، از شهدای حرم تجلیل نمود و گفت: دفاع آنها فقط از حرم اهل بیت (علیهم السلام) نیست بلکه دفاع از کشور است.
حضرت آیت الله عاملی با بیان اینکه بهترین دفاع، حمله است، گفت: مقصود اصلی تروریست ها کشور عزیز ما، ایران است و با شکسته شدن سنگر مقاومت قطعا ایران اسلامی مستهدف خواهد بود و ما عزت و اقتدار فعلی خود را مرهون شهداء و رزمندگان مدافع حرم اهل بیت هستیم.
وی همچنین بمناسبت نیمه شعبان که روز سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نامیده شده از فعالیتهای بسیار خطیر و مهم وزارت اطلاعات تجلیل کرد و گفت: در متلاطم ترین و نا آرام ترین منطقه دنیا و در محاصره ارتش های بیگانه و وحشی ترین تروریست ها در اوج امنیت هستیم و این مرهون مقدمات عظیمی است که توسط سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم گردیده است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: کشور ما در مسیر حفظ استقلال و حاکمیت ملی با شکستن هیبت استکبار جهانی مورد هجمه توطئه های بسیار پیچیده سرویس های جاسوسی خطرناک مثل سیا و موساد است، با این حال نیروهای اطلاعاتی همه تلاش های آن ها را عقیم نموده اند.
وی ادامه داد: تروریست های خطرناک برخاسته از تفکر وهابیت، تخریب های خود را به غالب کشورهای منطقه توسعه داده اند اما در خصوص ایران به همت سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ناکام مانده اند.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: توطئه هایی که توسط وزارت اطلاعات خنثی شده اگر عملیاتی می شد، حمام خون در کشور راه می افتاد و معلوم نبود کشور از مهلکه این توطئه ها جان سالم به در ببرد.
وی گفت: بهترین تشکر از این نیروهای مخلص همکاری عملی تمام آحاد ملت با آنهاست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین به مناسبت سوم خرداد از شهدای فتح بزرگ خرمشهر تجلیل نمود.
امام جمعه اردبیل در خطبه اول نماز جمعه بطور مبسوط راجع به شخصیت حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در فضیلت نیمه شعبان و احیاء آن شب صحبت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا