آذربایجاناخبارنارداران

ناطق کریم اف: گفتند اگر چادرها را از میدان جمع آوری ننماید این کار را نیروهای ویژه انجام خواهند داد

در تاریخ 29 نوامبر ریش سفیدان و بزرگان روستای نارداران دور هم جمع شده و در مورد تنش بوجود آمده با هم به مذاکره و گفتگو پرداختند. پس از اتمام مذاکره دستور آمد تا افرادی که در حاشیه میدان امام حسین (ع) جمع گردیده اند محل را ترک نموده و به من منازل خود بروند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رادیو آزادلیق، رییس شواری ریش سفیدان نارداران در این زمینه می گوید، پس از این عمل توسط مردم امیدواریم که جنازه درگذشتگان این درگیرها به خانواده اشان تحویل داده شود. ریش سفیدان دور هم جمع شده و تصمیم گرفتند که میدان تخلیه گردد و مردم به منازلشان بروند. اما ماند تصمیم آنها ، امیدوارم که به قول های خود عمل نمایند.

سوالات مجری رادیو آزادلیق از حاج ناطق کریم اف

آیا به شما در ازای این عمل وعده تحویل جنازه ها داده شده است؟

به نظر بنده هیچ کس هیچ وعده ای را نداده است، با این حال گفتند که ، در عرض نصف روز باید چادرها را از میدان جمع آوری نمائید، در این محل نیروهای ویژه مستقر خواهد شد.همه باید از وجود نیروهای ویژه در این محل و عواقب آن آگاه باشند، از فردا صبح(30 نوامبر) میدان پاک سازی خواهد شد و چادرها جمع آوری می شوند و خیابانها شسته شده و تمیز خواهند شد.

آیا مذاکرات موفق آمیز خواهد بود؟

برای مذاکرات 5 الی 10 نفر انتخاب خواهند شد، همه چیز مرحله به مرحله به پیش خواهد رفت، مطمئناً برای تنش های بوجود آمده راه حلی پیدا خواهد شد، باید در مرحله نخست در این جا آرامش و ثبات حکفرما گردد.

در مورد تحویل جان باختگان چه می گویند؟

تاکنون هیچ مطلبی در این مورد نشنیده ام، کارها از فردا آغاز خواهند شد، در این مدت افکار عمومی بر علیه ما شگل گرفته است، به ما به عنوان تروریست نگاه می کنند، ما با رفتارها خود می توان این افکار را منسوخ کنیم ، ما باید این امر را به اثبات برسانیم که ، در ما ردیکالی بعنوان تروریست نمی تواند وجود داشته باشد.

آیا در حال حاضر روستای نارداران  از روشنایی  برق برخوردار است ؟

خیر، روستا در تاریکی قرار دارد، قادر نیستیم که حتی زیر پای خودمان را ببینیم.

نظرتان در مورد حل مشکل روشنایی روستا و رفت وآمد چگونه است؟

این ها موارد کوچکی بشمار می روند، به احتمال زیاد امروز و یا فردا این مشکلات حل خواهند شد و برق روستا و جاده نیز روند گذشته خود را طی خواهد نمود.

وضیعت مصدومان این درگیرها به چه شگل است؟

قادر نیستیم که به عیادت زخمی ها برویم ، اجازه این کار داده نمی شود، انشاالله همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت، اصل و اساس کار شروع آن است که تخلیه میدان از امروز در حال انجام است و تا فردا این کار به پایان خواهد رسید، اگر خداوند بخواهد همه چیز مرحله به مرحله حل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا