آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

انتشار مرام نامه گروهک تجزیه طلب ضد ایرانی در سایت های جمهوری آذربایجان

رسانه های باکو در اقدامی تحریک آمیز از تشکیل «گروه موسسان شورای دولتگرایی آذربایجان جنوبی» در اروپا خبر دادند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت های اینترنتی جمهوری آذربایجان اصول و مرام گروهک به اصطلاح «موسسان شورای دولتگرایی آذربایجان جنوبی» را که بر اساس راهبرد ایران ستیزی حکومت باکو تشکیل شده، منتشر کردند که بر هدف شیطانی تجزیه استان های آذری زبان ایران تاکید دارد!

برغم تظاهر حاکمیت باکو به تلاش برای عادی سازی مناسبات با تهران و ارسال های پیام تبریک علی اف به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید فطر، رسانه های باکو همچنان بر پیگیری خط تبلیغی متوهمانه ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به اصطلاح براندازی جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده اند، تمرکز دارند!

طی روزهای اخیر، همزمان با دعوت رژیم موقت صهیونیستی از رضا پهلوی، عنصر مفلوک باقی مانده از خانواده فاسد پهلوی به منظور «نمایش اراده» این رژیم برای تغییر نظام در ایران، رسانه های باکو نیز به پیروی از این خط تبلیغی رژیم صهیونیستی، چنان خبرسازی می کردند که گویا مجددا اغتشاشات عناصر خرابکار در ایران از سر گرفته شده است و به زودی رضا پهلوی بر اریکه قدرت در تهران تکیه خواهد زد!

رسانه های باکو همزمان خط محوری تبلیغی ضدایرانی خود یعنی تلاش برای تحریک قومیت گرایی و ترک گرایی در ایران را به بهانه های مختلف ادامه می دهند! در همین راستا، رسانه های باکو مصاحبه با یکی از هنرپیشه های فیلمی با نام «مرز، نغمه های جدایی» را منتشر کردند که ظاهرا در داستان این فیلم سینمایی، وساطت و کمک سربازان مرزبانی ایران و به تعبیر رسانه های باکو، «سربازان آذربایجانی جنوبی» برای عشقبازی یک سرباز مرزبانی جمهوری آذربایجان با «دختر روستایی و چوپان آذری ایران» به تصویر کشیده شده و فیلم این پیام را می دهد که «زخم و درد جدایی این سو و آن سوی ارس، زخمی غیرقابل التیام است!»

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا