اخباراردبیل

امام جمعه اردبیل: آزادی‌ بیان بزرگترین دستاورد و نعمت‌ انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی نماد مقدس آرزوهای ملت ایران است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در جمع مردم اردبیل در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی نماد مقدسی بود برای آرزوهای ملت بزرگ ایران و برآورده کردن این آرزوها در روزگار طاغوت بسیار مشکل بود و ما توانستیم این آرزو را به حقیقت برسانیم.

وی گفت: حاکمان بی‌خرد دنیا در حال خونریزی در کشورهای مظلوم هستند در حالی که نظام ولایت فقیه در کشور ما توانسته در مقابل نظام سفیه و خونریز استکبار جهانی بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: افرادی که با معیارهای دوگانه در حال مدیریت جهان هستند افرادی نالایق هستند و باعث شرم بشریت و تمامی انسان‌های آزادی جهان شده‌اند.

عاملی عنوان کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین خدمت علمی را به کشور کرده است و ما باید با دانش روز در مقابل هجمه‌های غرب بایستیم.

وی قدرت امروز نیروهای نظامی کشور را جزو نیروهای با اقتدار و منسجم در سطح جهان دانست و افزود: قبل از انقلاب نیروهای نظامی آمریکا بدترین رفتارها را با نظامی‌ها و مردم ما داشتند و این باعث شکستن غرور مردم ما می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به جانفشانی‌های شهدا برای پیروزی انقلاب افزود: سرپا ایستادن نظام انقلاب اسلامی معجزه و نعمتی است که باید قدر این معجزه و نعمت بزرگ الهی را بدانیم.

عاملی یادآور شد: ما در زمان طاغوت از هر جهت تخریب شده بودیم و تمامیت ارضی و ارزش‌های اجتماعی، مذهبی و فرهنگی ما در حال از بین رفتن بود که به برکت نظام اسلامی و ایستادگی مردم این ارزش‌ها سرپا ایستاد.

وی آزادی‌بیان را از بزرگترین نعمت‌های انقلاب دانست و افزود: در زمان طاغوت قلم‌ها شکسته شد و این باعث جلوگیری از اصلاح جامعه در آن زمان شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا