آذربایجاناخبار

در باکو، مراکز فروش پوشاک و البسه پشت سرهم تعطیل می گردند./تصاویر

چندی پیش در خبر ها آمده بود که بسیاری از مغازه های  پوشاک درخیابان ظریفه علیوا مرکز باکو به علت گرانی سرسام آور قیمت ها و عدم قدرت خرید مردم ، اکثریت آنها تعطیل و مغازه ها اجاره داده می شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از  خبرگزاری Virtualaz.org ،  در بررسی های جدید مشخص شده است که نه تنها مغازه های این خیابان بلکه اکثر مراکز فروش پوشاک در شهر باکو یا تعطیل شده اند و یا در آستانه تعطیلی قرار دارند.

براساس مشاهدات ،  مغازه های زیادی در خیابان های این شهر از قبیل خیابان رسول رضا، صمد ورگون و اوزیر حاجی بیلی نیز تعطیل گردیده اند. می توان گفت که تقریبا بر روی تمامی شیشه های مغازه ها بنر اجاره مغازه نصب شده است.

تنها یکی دو تا از این بوتیک ها در حال فعالیت هستند. که آنها نیز  به دلیل فروش محصولات خود ناچار شده اند که محصولات خود را با تخفیف بالایی برای جذب مشتری به فروش بگذارنند.

فروشگاه هایی که در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می دهند نیز اقدام به نصب بنر جهت اجاره دادن مغازه  خود شده اند. با تمامی این تفاسیر می توان گفت  بحران اقتصادی بوجود آمده در جمهوری آذربایجان  را می توان در همه جا  مشاهده نمود.

ضمنا این موضوع را نیز خاطر نشان کنیم که بسته شدن فروشگاه ها تنها محدود به فروشگاه های البسه نیست در میان آنها فروشگاه های خرید و فروش طلاجات و جواهرات نیز وجود دارند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا