آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

آزمایش زنده پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی از خاک جمهوری آذربایجان علیه مواضع ارتش ارمنستان

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد: مشغول بررسی آزمایش زنده پهپادهای انتحاری علیه مواضع ارتش ارمنستان توسط یک شرکت نظامی اسرائیلی است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،یک شرکت نظامی رژیم صهیونیستی برای فروش پهپادهای انتحاری خود به جمهوری آذربایجان، آزمایش زنده‌ای را علیه اهدافی از ارتش ارمنستان اجرا کرد.

روزنامه «معاریو» نوشت در حالی که شرکت مذکور این خبر را تکذیب می‌کند اما وزارت جنگ اسرائیل اکنون مشغول بررسی گزارش‌ها مبنی بر هدف قرار گرفتن مواضعی از ارتش ارمنستان توسط این شرکت است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» یک تیم از شرکت نظامی «سامانه‌های هوافضا» برای نهایی کردن قرارداد فروش پهپادهای انتحاری Orbiter 1K به جمهوری آذربایجان رفته بودند که از آنها خواسته شد این تجهیزات را بصورت زنده امتحان کنند.

نمایندگان ارشد این شرکت نیز پهپادهای مذکور را علیه مواضعی از ارتش ارمنستان به کار بردند که در نهایت این آزمایش زنده شکست خورد.

در حالی که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی معمولا از اظهار نظر درباره صادرات تسلیحات خودداری می‌کند اما این بار اعلام کرد مشغول بررسی جزئیات بیشتر این حادثه هستند.

لازم به ذکر است جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای مدت طولانی است که بر سر منطقه «قره باغ» با یکدیگر مجادله نظامی دارند. رژیم صهیونیستی نیز از این فرصت برای فروش سلاح به آذربایجان استفاده می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا