آذربایجاناخبار

زرتشت علیزاده: «[رژیم] اسرائیل از کدام خطر می تواند جمهوری آذربایجان را محافظت کند؟»

یاکوف کِدمین نیروی امنیتی [رژیم] اسرائیل در مصاحبه با مطبوعات از روابط تنگاتنگ کشورش با آذربایجان و دفاع از این کشور در برابر ایران سخن گفته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از سایت آزاد خبر. نت در مورد این سخنان کِدمین و این که اسرائیل چه کمکی می تواند به آذربایجان بکند و چه خطری از طرف ایران متوجه آذربایجان است و… نظر زرتشت علیزاده سیاست مدار آذربایجانی را جویا شده است.

زرتشت علیزاده می گوید، [رژیم] اسرائیل به دو به هم زنی مشغول است و همه ی دنیا، تروریست بودن آن ها را می داند.

وی ادامه می دهد، کدام خطر از طرف ایران متوجه آذربایجان است؟ ایران سرزمین های خودش را دارد، آذربایجان هم سرزمین های خود را. ایران کاری با آذربایجان ندارد بلکه بالعکس، برای گسترش تجارت با آذربایجان، رژیم روادید را لغو کرده است و این امر را از آذربایجان هم می خواهد. پیشنهاد ایران، ایجاد شرایط مساعد برای تجار ایرانی در آذربایجان برای سرمایه گذاری راحت آنان در کشورمان می باشد.

این سیاست مدار آذربایجانی، [رژیم] اسرائیل را کشوری غیردموکراتیک دانسته و می گوید، کار [رژیم] اسرائیل اشغال سرزمین ها می باشد. آنان دولتی غیردموکراتیک هستند. [رژیم] اسرائیل مشغول فعالیت در راستای از هم پاشیدن ایران می باشد. در چنین شرایطی، چگونه می تواند امنیت آذربایجان را تأمین نماید؟ برای فریب افکار عمومی آذربایجان می آید و در زمان برگزاری مسابقه ی یوروویژن می گوید «امنیت شما را تأمین می کنیم»، سپس به دروغ عنوان می کند که ایران قصد خراب کاری داشت، ما جلوی آن را گرفتیم. اینان دروغ گو و حیله گر هستند.

علیزاده می گوید، تنها انسان های بی خبر و عوام در دنیا فریب این گونه تبلیغات [رژیم] اسرائیل را می خورند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا