آذربایجاناخبارعمومی

انتقاد پایگاه اینترنتی مدراتور جمهوری آذربایجان از نمایش های رقص برهنه در باکو

پایگاه اینترنتی «مدراتور» در مقاله ای با عنوان « کسانی که مراسم عاشورا را شلاق می زنند ( انتقاد کنندگان از برگزاری مراسم عزاداری روز عاشورا در باکو ) و برای رقص برهنه میدان می گسترند» ، از رواج داده شدن نمایش های رقص برهنه ( Striptease) در باکو انتقاد کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، پایگاه اینترنتی مدراتور در مقاله ای به قلم «لاچین سلطان » نوشت : « الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان به عنوان یکی از بانفوذترین رهبران مسلمان برگزیده شده است. دستکم از او خجالت بکشید. در پایتخت کشوری مسلمان که اراضی اش تحت اشغال است، استریپتیز، رقص برهنه ، نمایش داده می شود، زنان برهنه شده و به آغوش موجوداتی با ظاهر مرد می پرند که به جلد شیطان درآمده اند و روحانیون برجسته و روشنفکران و نمایندگان مجلس نیز سکوت می کنند. آن هم در ماه محرم که برای سرور شهیدان، امام حسین (ع) ، نوه پیامبر (ص) به عزا نشسته ایم.»
در این مقاله افزوده شده است : « کجایند روشنفکران و بانوان نماینده ای که دیروز مراسم عاشورا را به تخریب روان و معنویات کودکان متهم می کردند؟ مگر شوی استریپتیز و جشن های غیرعادی همانند « جشن هالووین»، اخلاق و معنویات کودکان و خترانمان را تخریب نمی کنند و فاحشه گری آشکار و زنا را تبلیغ نمی کنند؟ شاید هرچه از غرب می آید، از جمله «استریپتیز» و لخت شدن و نمایش زنان به مردان ، عادی و نوگرایی است و راهی معمولی برای کسب درآمد است؟ کسانی که این قبیل رفتارها را می پذیرند و از آن درآمد کسب می کنند، بی تردید کسب درآمد مادران و خواهران و همسران و دختران خود از طریق فاحشگی را نیز عادی تلقی می کنند.»
در این مقاله با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه با نزدیک شدن روز قیامت، زنان از طریق فاحشگی درآمد کسب خواهند کرد و شوهران و پدران و برادرانشان نیز بر آن چشم خواهند پوشید، افزوده شده است : « متاسفانه ، در کشورهای مسلمانی همچون جمهوری آذربایجان که سنتزی از تفکرات غربی و جاهلیت عربی و آمریکاگرایی و لیبرال به حساب آورده می شوند، مدتهاست که این نشانه قیامت آشکار شده است. روزنامه نگارانمان نیز با فراگیری معیارهای غربی نظیر «روزنامه نگار باید احساسات خود را پنهان سازد و در خبر موضع گیری نداشته باشد» به ارزش های دینی خودمان دهن کجی می کنند و با لذت درباره برگزاری جشن شیطانی «هالووین» در پایتخت جمهوری آذربایجان خبررسانی می کنند و در شبکه های اجتماعی و «یوتیوب» نیز به اشتراک می گذارند تا همگان از جمله کودکان و دخترانمان هم نگاه کنند تا در بزرگسالی، حرفه ای برگزینند که به شیوه ای آسان پول درآورند. اگر خبرها و تصاویر این مراسم را ندیده اید، در یوتیوب وجود دارد، ببینید. در این جشن شبانه ، دخترانی با لباس های ولنگ و باز ، اسباب تفریح مشتریان را فراهم می کنند و با شوهای استریپتیز به یاد ماندنی می شوند. هیچ گونه سرزنش اجتماعی نیز وجود ندارد. این، برای شهر مدرن عادی است!! در نوگرایی ، نمی توان این چیزها را سرزنش کرد. این ها مد است. اما، اگر در مدرسه ای ، معلم و شاگردی باحجاب وجود دارد، قطعا عقب ماندگی و جهالت و افراط گرایی است و باید از آن فرار کرد. یا ، اگر هنرمند ملی مسلمان(!) در مقابل مدیر و معاون و معلم ها و شاگردان های مدرسه ، نیمه عریان ظاهر می شود، در این باره نیز باید ساکت بود. زیرا، آزادی است. هرکس به هرشکل بخواهد، لباس می پوشد. اگر اشتباه نکنم، در سال ۲۰۰۹ ، باکو به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزیده شده بود و امسال نیز در باکو بازی های (همبستگی) اسلامی برگزار شد. اما، اسلام بازی نیست. اسلام، راهی است که قرآنی که به آن سوگند می خوریم، تعیین کرده است. اسلام، سنت پیامبر (ص) و راهی است که خداوند تعیین کرده است. جناب الهام علی اف، رییس جمهوری کشورمان بار دیگر به عنوان یکی از بانفوذترین رهبران دنیا برگزیده شده است. دستکم از این خجالت بکشید، ای تبلیغ کنندگان روسپیگری در زیرزمین ها و تونل ها ….»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا