آذربایجاناخبارایران

مشکل جمهوری آذربایجان مشکل جهان اسلام است

آیت الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار با جمعی از جوانان جمهوری آذربایجان مشکلات شیعیان و مسلمانان این کشور را مشکل جهان اسلام دانست.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، جمهوری آذربایجان یکی از پنج کشور بزرگ شیعه نشین است که در سالهای گذشته تحت تاثیر شدید رسانه های صهیونیست قرار گرفته و همواره شیعیان آن برای تبلیغ تشیع با مشکل مواجح بوده اند.
آذربایجان در سال 2012 میزبان مسابقات بین المللی یورو ویزن بود که در آن حدود 2000 همجنس باز در خیابانهای باکو پایتخت این جمهوری مسلمان نشین رزه رفتند. این مسابقه ها با واکنش تند مراجع شیعه مواجح شد.
امروز عصر جمعی از جوانان جمهوری آذربایجان با حضور در دفتر آیت الله العظمی شبیری با این مرجع تقلید دیدار کرده و از او خواستند برای رفع مشکلات کشورشان دعا کند.

امروز عصر گروهی از جوانان شهر گنجه کشور پاذربایجان با حضور در دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کردند.
آیت الله العظمی شبیری زنجانی که در این دیدار به زبان آذری سخن میگفت ضمن دعای خیر برای مردم این کشور، مشکل آذربایجان را دغدغه مسلمین دانست .
این مرجع شیعیان خاطر نشان کرد: مشکلات آذربایجان مشکلات ماست و ما وظیفه داریم برای رفع مشکلات شما دعا کنیم تا به یاری خداوند هرچه سریعتر این مسائل مرتفع شود.امروز اگر مسئله آذربایجان حل شود در واقع مشکل بخشی از جهان اسلام حل شده است.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا