آذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

سفیر روسیه در تهران: تحریم های آمریکا علیه ایران غیرقانونی است

«علی‌اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی بعدازظهر امروز (یکشنبه) در مراسم روز ملی فدراسیون روسیه در محل سفارت این کشور در تهران حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، «لوان جاگاریان» سفیر روسیه، در این مراسم  با اشاره به بحران‌هایی که در منطقه وجود دارد، به عنوان سفیر روسیه و نماینده کشورش از آمریکا به عنوان ناقض حقوق بین‌الملل به شدت انتقاد کرد.

وی همچنین عملکرد آمریکا در برجام را مورد انتقاد قرار داد.

سفیر روسیه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را غیرقانونی خواند و از سایر اعضای ۱+۴ خواست که به تلا‌ش‌ها برای حفظ برجام و کمک به ایران برای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا ادامه دهند.

در مراسم روز ملی فدراسیون روسیه علاوه بر «علی‌اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر خارجه، «بهروز کمالوندی» معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی، «حشمت‌الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس، «امیرحسین زمانی‌نیا» معاون وزیر نفت، جمعی از مقامات کشوری و لشکری ایران و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران از جمله سفرای آلمان، فرانسه، سوئیس، فلسطین، هلند، سوریه، ارمنستان و… نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا