آذربایجاناخبارایرانعمومی

سفارت ایران در باکو: بدخواهان بدنبال اخلال در روابط ایران و جمهوری آذربایجان هستند

واحد مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به انتشار گزارش‌های مغرضانه برخی رسانه ها  اعلام کرد، بدخواهان و دشمنان در راستای خلل رساندن به روابط دو کشور دوست و برادر تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در گزارش واحد مطبوعاتی سفارت ایران در باکو آمده است: طی روزهای گذشته و به رغم اعلام  مواضع صریح توسط مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران، دشمنان و بدخواهان جمهوری آذربایجان و ایران همواره بدنبال نیل به اهداف شومشان در راستای خلل رساندن به روابط صمیمی دو کشور  هستند.

این گزارش افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان  اعلام می دارد شایعات اخیر درباره مواضع جمهوری اسلامی در زمینه مناقشه جمهوری آذربایجان و ارمنستان کذب محض بوده و از پایه بی اساس است.

در گزارش سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده: بدخواهان دو ملت ایران و آذربایجان با راه اندازی کارزارهای رسانه ای شوم سعی در فریب افکار عمومی و کتمان حقایق دارند.

بخشی از این گزارش می افزاید: عملیات تخریب روانی علیه ایران می شود و  اینکه چرا ایران با این حجم از هجمه تبلیغاتی و ادعای دروغ و عمدتا مسخره مواجه می باشد، جای سوال دارد. اتاق فکر این عملیات روانی بر علیه تهران و باکو کجاست و از سوی چه کسانی هدایت می شود؟

 واحد مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این گزارش افزود: مسلم است هدف اصلی این گونه اخبار، تخریب روابط رو به گسترش دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان، تشویش افکار عمومی، در راستای مقاصد شوم دشمنان روابط دو کشور می باشد و این تبلیغات و اخبار همانطور که دستیار سیاسی رییس جمهوری آذربایجان تاکید کرد، خیانت به هر دو کشور است.

در پایان این گزارش اضافه شده: بار دیگر تاکید می کنیم که ایران و آذربایجان دوست و برادر هستند و تا ابد این دوستی و برادری ادامه خواهد یافت و هیچ کس نمی تواند بر آن خللی وارد نماید. سفارت جمهوی اسلامی ضمن تکذیب اخبار جعلی و بی اساس، انتشار این شایعات سخیف را به شدت محکوم می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا