آذربایجاناخبارایرانعمومی

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی جمهوری آذربایجان: ایران امنیت بسیار بالایی دارد

خانلر قربان اف، رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و کشتی پهلوانی جمهوری آذربایجان گفت: برگزاری این مسابقات آن هم با حضور ۲۳ کشور از قاره‌های مختلف نشان داد که ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و مشکلی در این زمینه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خانلر قربان‌اف، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری آذربایجان، در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص میزبانی ایران از سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی، اظهار داشت: برگزاری این مسابقات آن هم با حضور ۲۳ کشور از قاره‌های مختلف نشان داد که ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و مشکلی در این زمینه ندارد. این را هم بگویم که علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایران، اما کشور شما در حال پیشرفت است و شواهد نشان می‌دهد که به زودی موفقیت‌های زیادی را کسب خواهید کرد و من هم برای موفقیت و پیشرفت کشور شما دعا می‌کنم.

وی ادامه داد: ریاست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هم بر عهده یکی ایرانی است. محسن مهرعلیزاده یک مدیر توانمند است و تلاش زیادی می‌کند تا کارها به خوبی رو به جلو حرکت کند. مدیریت بر فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی کار هر کسی نیست، اما خوشبختانه مهرعلیزاده این کار دشوار را به خوبی مدیریت می‌کند و پیشرفت‌های زیادی در این رشته حاصل شده است. امیدوارم با کمک ایران بتوانیم این ورزش را در اروپا هم گسترش بدهیم.

خانلر قربان‌اف در پایان خاطرنشان کرد: در مشورتی که با مهرعلیزاده داشتم قرار شد مراسم اهدای بازوبند پهلوانی را در جمهوری آذربایجان هم به مرحله اجرا بگذاریم و این آئین را همه ساله برگزار کنیم. این یک ایده جالب از طرف مهرعلیزاده بود و مطمئن هستم که مورد استقبال مردم جمهوری آذربایجان هم قرار خواهد گرفت چرا که با فرهنگ کشور ما هم‌خوانی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا