آذربایجاناخبار

الله شکور پاشازاده: «غرب، تشنه ی خون مسلمانان است»

دولت های غربی تلاش می کنند تا مسلمانان را رو در روی هم قرار دهند. خبرگزاری ترند گزارش می دهد، این سخنان را الله شکور پاشازاده رییس اداره ی مسلمانان قفقاز در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اسلام هراسی گفته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، دولت های غربی تلاش می کنند تا مسلمانان را رو در روی هم قرار دهند. خبرگزاری ترند گزارش می دهد، این سخنان را الله شکور پاشازاده رییس اداره ی مسلمانان قفقاز در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اسلام هراسی گفته است.

 رییس اداره ی مسلمانان قفقاز می گوید، در حال حاضر در دنیا تلاش هایی در زمینه ی اسلام هراسی و ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان انجام می گیرد و این اقدام، بر همگان روشن است. مثلاً در سوریه، هر دو طرف درگیر در جنگ، مسلمان هستند و هر دو طرف «الله اکبر» می گویند. چه کسانی این وضعیت را به وجود آورده اند؟ این وضعیت را به صورت هدف دار ایجاد می کنند. در دنیا با ایجاد درگیری و مناقشه بین ادیان، دولت ها و به ویژه مسلمانان، آنان را تضعیف نموده و می خواهند به ثروت های آن ها دست یابند. برخی دولت ها و برخی مردمان مسلمان این را درک می کنند اما جای تأسف است که برخی دیگر این را درک نمی کنند.

منبع: بیرلیک. آذ

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا