اردبیل

امام جمعه اردبیل:جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت در طول تاریخ ایران است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت در طول تاریخ ایران به شمار می رود .

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،حجت الاسلام سیدحسن عاملی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سه شهید گمنام در مسجد جامع نیر افزود: در جمهوری اسلامی ایران انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار و مسوولان نیز توسط آنها انتخاب می شوند و این چیزی جز مردمسالاری نیست .

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران نتیجه جانفشانی شهداست ، اظهار کرد : اگر کسانی در جامعه اسلامی در طول تاریخ نبودند که در مقابل شیاطین ایستادگی کنند جامعه به فاجعه کشانده می شد.

وی اظهار کرد: امروزه در جامعه ای قرار گرفته ایم که نظام اهریمن با امپراطور رسانه ایش سایه بر تمام کشورهای اسلامی افکنده و هجمه ای فرهنگی و ضد ارزشی به راه انداخته است .

حجت الاسلام عاملی به ترویج فساد و ناهنجاری ها در جوامع غربی اشاره کرده و بیان کرد : این فساد وفحشا در قالب فیلم و سریال ها توسط ماهواره ها ی وابسته به استکباربه خانه ها وارد شده و ارزش ها جامعه را به زیر سووال می برد.

او افزود: ما به خاطر حفظ ارزش ها و فرهنگ اسلامی شهید داده ایم و تا پای جان نیز از این ارزش ها دفاع می کنیم.

امام جمعه اردبیل خاکسپاری سه شهید گمنام در شهرستان نیر و استقبال بی نظیر مردم شهرستان از این شهدا را افتخاری برای استان دانست و گفت: مردم شهرستان نیر با حضور خود در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام راه شهدا را زنده نگهداشته و دین خود را به انها ادا کردند.

انتهای پیام /د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا