آذربایجاناخبارعمومی

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو: بازی جدید معماران هرج و مرج جهانی در طراحی «قرنطینه» برای بشریت گران تمام می شود

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو، رییس «مرکز دفاع از آزادی وجدان و عقیده» جمهوری آذربایجان با انتشار مطلبی تحت عنوان «کویدو 19: سلاح بیولوژیک، سلاح اطلاعاتی یا نظام نوین جهانی» نوشت: « ویروس کرونا خواه در سطح جهانی و خواه در سطوح محلی به سلاح اطلاعاتی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج ایلقار ابراهیم اوغلو، رییس «مرکز دفاع از آزادی وجدان و عقیده» جمهوری آذربایجان با انتشار مطلبی تحت عنوان «کویدو 19: سلاح بیولوژیک، سلاح اطلاعاتی یا نظام نوین جهانی» در صحفه شخص خود در فیس بوک نوشت: « ویروس کرونا خواه در سطح جهانی و خواه در سطوح محلی به سلاح اطلاعاتی تبدیل شده است. انسان ها هم مجبور به حفاظت از خود در مقابل این سلاح بیولوژیک احتمالی هستند و هم قربانی ترور اطلاعاتی می شوند. تفکیک میان اخبار راست و دروغ به دشواری بزرگی تبدیل شده است. این نیز به بی اعتمادی منجر می شود و این بی اعتمادی نیز خیلی خطرناک است. نمی توان هیچ خبری را باور کرد. این یعنی، شکاکی جهانی».
حاج ایلقار ابراهیم اوغلو افزده است: « این بار معماران هرج و مرج محلول را قدری تندتر کرده اند. هرج مرج قرنطینه در جهان بروز کرده است. تضعیف پیوندهای اجتماعی، زخمی شدن شدید حلقه های اتصال اقتصادی، بیکار شدن میلیون ها نفر، فروپاشی جهانی تجارت، استرس جهانی و پیش بینی های بی پایان سازمان بهداشت جهانی، تنها برخی از نتایج همه گیری دو ماهه کرونا هستند. وضعیت بهداشت در سوئد و بلاروس که هیچ گونه قرنطینه ای را اعمال نکردند با وضعیت بهداشت در کشورهایی که شدیدترین نوع قرنطینه ها را اعمال کردند، مشابه است. روند بیماری و مرگ در کشورهایی که زمین های بازی های زمستانی را به پزشک قانونی تبدیل کردند، با کشورهایی که به زندگی عادی خود ادامه دادند، مشابه است. بازی اخیر معماران «هرج و مرج قرنطینه» برای بشریت گران تمام شده است. ممکن است که سازمان بهداشت جهانی نیز به عنوان ابزار استفاده شده است. کشورهایی که از مجهول های این معادله همه گیری به واهمه افتادند، در این «ارکستر هراس» جای گرفته اند».
حاج ایلقار ابراهیم اوغلو افزوده است: « اکنون بشریت در حال بیدار شدن است و سوالاتی را مطرح می کند و منتظر جواب است. اقتصادهای فروپاشیده، به واسطه صندوق بین المللی پول وامدار می شوند. آیا قدرت هایی که پشت سر این صندوق قرار دارند، در حال ایجاد امپراطوری جدید هستند؟ آیا طرح ورشکسته کردن اقتصادها توسط سرمایه داری جهانی و تصاحب آنها اجرا شده است؟ آیا کشورهای تولید کننده مواد خام دوباره به مستعمره تبدیل می شوند؟ آیا هدف، بی ارزش کردن پول های ملی و تحقق سیاست توسعه طلبی اقتصادی همه جانبه است؟ آیا استراتژی کنترل کامل با ارایه واکسن در فضای روانی جهانی در حال اجراست؟ دیر یا زود برای این سوالات پاسخ یافته خواهد شد».
حاج ایلقار ابراهیم اوغلو افزوده است: « بشریت باید این معماران هرج و مرج را متوقف کند. شاید هم این درام همه گیری، وسیله ای برای بیداری جهانی بشود. زیرا، هر شب تیره ای، روزی روشن را پیش رو دارد. از خداوند متعال، خروج هر چه سریع تر از این وضعیت مصیبت بار را مسألت می کنم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا