اخبارترکیه

فتح الله گولن ماسونی است . /اسناد و تصاویر

اخبار مهمی در مورد فتح الله گولن که به عنوان یک تهدید مهم برا ی دولت اردوغان بشمار می رود در رسانه های ترکیه منتشر شده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز  به نقل از رسانه های آذری ، بر اساس خبری که روزنامه “ینی شفق ”  که به نوعی از سوی  حزب عدالت و توسعه حمایت می شود  ،پرده از رابطه ای فتح الله گل با موساد و ایالات متحده آمریکا برداشته است .

بر اساس ادعاهای این روزنامه، فتح الله گولن که خود را به عنوان یک دیندار و طرفدار دین نشان می داد در اصل  ماسونی بوده و از زمان خدمت در ارتش به عضویت فراماسونی درآمده است.

در ادامه این خبر آمده که با توجه به  علاقه او در  زمان خدمت در ارتش به فراماسونری ، وی مورد  توجه موساد و سازمانهای اطلاعاتی قرار گرفته است. در حال حاضر نیز گولن و طرفداران وی   با  موساد و ایالات متحده آمریکا ارتباط تنگاتنگی دارند . همچنین این روزنامه اسنادی را منتشر کرده است که فتح الله گل در این اسناد تعهد داده است که با آمریکا و ماسونی های دررابطه و همکاری داشته  باشد.

این روزنامه در ادامه می افزاید که فتح الله گولن با توجه به خدماتی که  در این راستا انجام داده است از لژ ماسون ها مدالی را دریافت کرده است.   

 

d88131e7beee

4b6345bc2396 azadformmm-300x157 cb435dd3403a

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا