آذربایجاناخبارایرانویژه

بازتاب بيانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در رسانه های باکو

بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده، انعکاس گسترده ای در رسانه های اسلامگرای جمهوری آذربایجان یافت.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، پایگاه های «اسلام-آذری» ، «دُیُرلَر» (به فتح د،ی،ل) ، «سیزین یول» ، «صدای اسلام» ، «آزادخبر» ، «فکت خبر» و سایر پایگاه های خبری به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای نوشتند: « بیست و پنج سال دیگر، موجودیتی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهند ماند.»
پایگاه های اسلامگرای جمهوری آذربایجان همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اینکه مقاومت اسلامی مسلمانان، رژیم صهیونیستی را آرام نخواهد گذاشت، منعکس کردند.
پایگاه های اینترنتی اسلامگرای جمهوری آذربایجان همچنین توجه خوانندگان خود را به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد «شیطان بزرگ بودن آمریکا» جلب کرده ، به نقل از ایشان نوشتند: «امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند. این نگاه به آمریکا تا آخر ادامه خواهد داشت. برخی ها با زدن ماسک به صورت آمریکا می خواهند آمریکا را به عنوان یک فرشته نجات بخش معرفی کنند. اما، ملت ایران این شیطان را از کشور بیرون رانده است. ما نباید اجازه بدهیم شیطانی را که از در بیرون رانده ایم، از پنجره وارد شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا