آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیویژه

دانشجویان واساتید دانشگاه محقق اردبیلی در اعتراض به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند

دانشجویان واساتید دانشگاه محقق اردبیلی پس از اقامه نماز ظهر و عصر با برپایی تجمع اعتراض آمیزی سفر پیش روی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان را محکوم نمودند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز؛ تعدادی از اساتید ودانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با تجمع در مقابل نمازخانه این دانشگاه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سفر پیش روی نخست وزیر کودکش رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان را محکوم نمودند.
براساس این گزارش،حجت الاسلام والمسلمین مدبر رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین دکتر گودرز صادقی رئیس این دانشگاه با محکوم نمودن سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان خواستار لغو این سفر گردیده و از مقامات جمهوری آذربایجان خواستند ؛ نسبت به تصمیم خود مبنی بر دعوت بنیامین نتانیاهو به جمهوری آذربایجان تجدیدنظر نمایند و درغیر این صورت ، وجهه حاکمیت جمهوری آذربایجان در میان کشورهای مسلمان و منطقه خدشه دار خواهد شد.
در پایان این تجمع، بیانیه اعتراض آمیزی از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان قرائت گردید.

img_1226 img_1228 img_1237 img_1238 img_1245 img_1225 img_1222 img_1220 img_1219 img_1217

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا