آذربایجاناخبارعمومی

تاکید باکو بر گسترش روابط دوجانبه با رژیم صهیونیستی

میکائیل جباروف، وزیر مالیات جمهوری آذربایجان در مراسم  هفتادمین سال تاسیس رژیم صهیونیستی در باکو تاکید کرد روابط دو طرف روز به روز گسترش خواهد یافت. 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از خبرگزاری رسمی آذرتاج جمهوری آذربایجان ، در مراسم رسمی سفارت اسراییل در باکو ، دان استاو سفیر اسراییل در جمهوری آذربایجان در باره توسعه روابط دو طرف سخن گفت و تاکید کرد طی سال های گذشته موفقت های بزرگی در زمینه های اقتصادی و فرهنگی حاصل شده است. 

دان استاو بخاطر وجود تساهل در سطح عالی و شرایط ایجاد شده برای تمامی خلق ها از جمله یهودیان در جمهوری آذربایجان تشکر کرد.

میکائیل جباروف ، وزیر مالیات جمهوری آذربایجان نیز با تبریک به ملت اسراییل بخاطر این روز مهم ( هفتادمین سال تاسیس رژیم صهیونیستی) تاکید کرد: «  روابط میان جمهوری ‌آذربایجان و اسراییل در بخش های مختلف توسعه می یابد. جامعه یهودیان ساکن جمهوری آذربایجان و جامعه آذربایجانی های ساکن اسراییل در توسعه روابط کشورهایمان نقش مهمی دارند. اطمینان دارم که مناسبات دوستانه کشورهایمان روز به روز مستحکم تر خواهد شد. »

در این مراسم، نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان، سفرای خارجی در باکو و نمایندگان سازمان های بین المللی و نمایندگان جامعه حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا