آذربایجاناخبارنارداران

بازداشت یک محکوم سابقه دار در نارداران

در پی عملیات امنیتی صورت رفته از سوی نیروهای وزارت داخلی آذربایجان در قصبه نارداران مقدار کثیری اسلحه گرم و مواد منفجره کشف شده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری، طبق آخرین گزارشات منتشر شده از سرویس مطبوعاتی وزارت امور داخلی جمهوری آذربایجان، نیروهای این وزارت طی عملیاتی درخصوص تفحص و جستجو در قصبه نارداران اقدام به جمع آوری سلاح های گرم و مواد منفجره نموده اند.
در این عملیات، نیروهای اداره پلیس رایون صابونچی، در جستجوهای انجام گرفته، یکی از محکومان امنیت سابق ناردارانی با نام اورخان قاسیم اف را که یکی از مظنونان این اقدامات عنوان می شود، دستگیر کرده اند.
به گفته شاهدان محلی نیز، در حین تفحص از محل سکونت وی، 0.810 گرم هروئین کشف شده است.
همچنین به ادعای رسانه های آذربایجان طی این عملیات، نزدیک به 50 عدد سلاح های گرم از انواع مختلف که وی در یکی از کوچه های آبشرون مخفی کرده بود نیز، جمع آوری شده است.
قابل ذکر است، وزارت داخلی آذربایجان در خصوص این رویداد اعلام کرده است: کار رسیدگی به این پرونده در دفتر پلیس صابونچی آغاز شده و ادامه دارد.
وزارت آذربایجان طی اعلامیه ای از افرادی که به حمل غیر قانونی اسلحه و مواد منفجره مبادرت می ورزند خواسته است که این سلاح ها را به سازمان حفاظتی و امنیتی کشور تحویل دهند.
گفتنی است طبق این درخواست، هیچ محکومیتی متوجه افرادی که داوطلبانه سلاح های گرم و یا مواد منفجره را به سازمان های مربوطه تحویل دهند، نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا