اخبارارمنستان

نیروهای پلیس از نارنجک‌های صوتی استفاده کردند/ سرویس امنیت ملی ارمنستان در حال مذاکره برای آزادی گروگانان

شب گذشته، درگیری بین معترضان ارمنی و افسران حفاظتی جلوی ساختمان پلیس ایروان، خیابان های این شهر را به میدان شورشیان تبدیل کرد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، با بالا گرفتن درگیری ها بین افسران و ماموران پلیس و معترضان حامی گروه مسلح که ساختمان هنگ حفاظتی پلیس ایروان را مورد حمله قرار داده و چند نیروی پلیس را به گروگان گرفته بودند، شب گذشته پلیس این شهر برای متفرق کردن معترضان و آرام کردن خیابان ها از نارنجک های صوتی استفاده کرده است.
خبرگزاری ریا نووستی در این باره نوشت: شرکت کنندگان در این اعتراض های شورشی با پرتاب سنگ و دیگر اشیاء، نیروهای پلیس منطقه را مورد هجوم قرار داده اند. نیروهای امنیتی در پاسخ به این شورشگران با شلیک تیر هوایی و استفاده از نارنجک های صوتی سعی کرده اند خیابان های ایروان را آرام کنند.
رسانه های ارمنستان نیز اعلام کردند: در پی حوادث شب گذشته، افسران پلیس ویژه ارمنستان برای متفرق کردن این تجمع کنندگان و تسلط بر اوضای به وجود آمده در تلاش اند.
ارمن پرس نیز طی خبری منتشر شده نوشت: سرویس امنیت ملی ارمنستان اعلام کرده است که در عملیات ضد شورشی توسط نیروهای پلیس 5 تن از گروگانان آزاد شده اند و نیروهای امنیتی ارمنستان نیز در آماده باش کامل به سر می برند.
همچنین این سرویس طی بیانیه ای اعلام کرده است: برای آزادی دیگر گروگانان نیز در تلاش هستیم و برای این امر مذاکرات با اعضای گروه مسلح ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا