آذربایجاناخبارایرانعمومی

تشییع پیکر مبلغ دینی سرشناس جمهوری آذربایجان / تصاویر

پیکر «حاج معصوم نوروززاده» پس از تشییع و برگزاری مراسم عزاداری در مسجد امام امت قصبه «بلبله» که خود بانی این مسجد بود در آرامگاه این قصبه به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، پیکر «حاج معصوم نوروززاده» مبلغ دینی سرشناس جمهوری آذربایجان و بانی مسجد امام خمینی (ره) (امام امت فعلی) باکو تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر این دلشیفته اهل بیت(ع) پس از تشییع و برگزاری مراسم عزاداری در مسجد امام امت قصبه «بلبله» که خود بانی این مسجد بود در آرامگاه این قصبه به خاک سپرده شد.

مرحوم «حاج معصوم نوروززاده» که در بین مردم به دلیل کمک به نیازمندان و فعالیت های مذهبی از احترام خاصی برخوردار بود پس از مدت ها بیماری بعد از ظهر پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

لازم به ذکر است؛ مرحوم حاج معصوم چندین سال بود که بطور غیررسمی ممنوع الخروج شده بود و ماموران دولتی جمهوری آذربایجان چند بار به هنگام خروج وی از کشور برای رفتن به مشهد و قم جلوگیری کردند. این عاشق دلباخته اهل بیت (ع) دارای احترامی فراوان در میان دینداران جمهوری آذربایجان است. زمانی که دولت جمهوری آذربایجان به بهانه ثبت رسمی مسجد امام خمینی (ره) به نام گذاری این مسجد ایراد گرفت، هئیت امنای روستای بلبله تصمیم گرفتند نام مسجد امام خمینی (ره)  را در اسناد رسمی مسجد امام امت بنویسند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا