آذربایجاناخبارایرانعمومی

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان: درخشش جودوکاران ایرانی در مسابقات جهانی باکو قابل تقدیر است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو ، در دیدار با اعضای تیم اعزامی جودو ایران به مسابقات جهانی جودو در کشور آذربایجان ،گفت: افتخار آفرینی و درخشش جودوکاران ایرانی در این دوره از مسابقات و میادین بین المللی قابل تقدیر است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در این دیدار که روز سه شنبه انجام شد ،« سعید مولایی» دارنده مدال طلای مسابقات و «محمد محمدی بریمانلو »دارنده مدال برنز و « جواد محجوب » حضور داشتند.
جهانگیرزاده، ضمن تبریک درخشش و کسب مدال از سوی ورزشکاران ایرانی در رقابت های جهانی جودو در باکو ، برای محجوب که روز چهارشنبه در وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم به مصاف رقیبان خواهد رفت ، آرزوی موفقیت کرد.
وی ، افتخارآفرینی در مسابقات جهانی را موجب خرسندی ملت‌ عنوان کرد و افزود: پیروزی قهرمانان ملی همواره برای ملت ایران و جوانان امیدآفرین بوده‌ است.
سفیر ایران در باکو ، اظهار داشت :امیدوارم با اراده و عزم استوار جوانان قدرتمند و غیور ایران عزیز، همچنان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش در تمام عرصه‌ها و میادین بین‌المللی و شادی و نشاط ملت بزرگ ایران باشیم.
جهانگیرزاده تصریح کرد: ورزش نه تنها به نشاط و سلامت جامعه کمک می کند ، بلکه موجب دوستی بین ملت ها می شود و فرهنگ یک ملت را به بهترین شکل تبلیغ می کند.
ملایی، جودوکار وزن منهای ۸۳ کیلوگرم ایران و برنده مدال طلای رقابت های جهانی جودو باکو نیز در این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که این لایقت را داشتم پس از ۱۵ سال فاصله مدال طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم.
وی ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون جودو ، مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی ، افزود: من مدال خود را به شهدای مظلوم و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تقدیم می کنم.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا