آذربایجاناخبار

اعتراض شدید رئیس محبوس حزب اسلام جمهوری آذربایجان به دیدار لیبرمن از باکو / اعلام حمایت حزب اسلام از دکتر صمداف

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از سایت اسلامین سسی ، دکتر صمداف ، رئیس محبوس حزب اسلام جمهوری آذربایجان که سه سال قبل از این، متعاقب سخنرانی اعتراض آمیز خود در خصوص ممنوعیت حجاب اسلامی در مدارس متوسطه به زندان طولانی مدت محکوم شده است ، طی پیامی که از زندان ارسال نموده ،سفر اخیر وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی به باکو را محکوم نموده و اعلام کرده است : اینکه بیست درصد خاک ما در اشغال ارمنستان اشغالگر است و بیش از ده هزار نفر از خواهران و برادران ما در اسارت به سر می برند به دلیل نبود جوانان غیرتمند در آذربایجان نیست بلکه به این دلیل است که دولتمردان ما دوست و دشمن خود را نمی شناسد و با دشمن خود دوستی می کنند. وی با بیان اینکه لیبرمن دشمن بشریت است ،اعتراض نمودن به سفر او به یک کشور اسلامی را وظیفه ای اسلامی و همگانی دانسته است.
بر اساس این گزارش ، در پی پیام اعتراض دکتر صمداف ،حزب اسلام آذربایجان نیز با صدور بیانیه رسمی ، اعتراض دکتر صمداف به سفر لیبرمن به باکو را مثل همیشه به موقع و قاطعانه ارزیابی نموده و از اعتراض رئیس محبوس این حزب اعلام حمایت کرده است.
در این بیانیه نیز سفر لیبرمن به باکو محکوم شده است.

گفتنی است اخیرا وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی طی سفر پنج روزه به باکو و در ملاقات با رئیس جمهور و وزیر خارجه آذربایجان اعلام نموده بود که احساس می کند در خانه خودش است. وی همچنین آذربایجان را دوست صمیمی اسرائیل عنوان کرده بود.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا