آذربایجاناخبار

کشف اقدامات غیراخلاقی و غیرقانونی دستگاه امنیتی جمهوری آذربایجان / اخاذی و تله روابط جنسی

پايگاه اينترنتي «استراتژي» در باکو از کشف ويدئوهاي حاوي شکنجه هاي تصويربرداري شده توسط وزارت سابق امنيت ملي (ام.تی.ان) اين کشور خبر داد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پايگاه اينترنتي «استراتژي»، در بازرسي انجام شده از املاک متعلق به الدار محمودوف، وزير پيشين امنيت ملي و عاکف چوداروف، از مقامات عاليرتبه سابق جمهوري آذرباجان ، ويدئوهاي حاوي تصاوير شکنجه قربانيان اين وزارتخانه کشف شده است.
در سي دي هاي کشف شده همچنين ويدئوهايي از مجالس عيش و عشرت ، استراحتگاه ها و هتل ها و تصاوير روابط جنسي قربانيان به دست آمده است که مقامات سابق وزارت امنيت ملي منحل شده از اين تصاوير به منظور تهديد و اخاذي از صاحبان سرمايه استفاده کرده اند.
مقامات قضايي از افرادي که اين تصاوير متعلق به آنها، خواسته اند به عنوان زيان ديده، از اين اعمال الدار محمودوف و عاکف چوداروف به دادگاه شکايت کنند.
در شماري از ويدئوها مشاهده مي شود که باند تبهکاري حاکم بر وزارت سابق امنيت ملي، افرادي را که در مقابل باج خواهي و اخاذي ماموران اين باند مقاومت کرده اند، تحت شکنجه هاي شديد قرار داده و از طريق دوربين هاي مخفي بازداشگاه هاي غيرقانوني، از آنها در حال شکنجه تصويربرداري کرده اند.
قربانيان از افراد ثروتمند وصاحبان سرمايه و مراکز تجاري و توليدي در جمهوري آذربايجان بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا