اردبیل

موزه محرم و تعزیه در اردبیل احداث می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به سابقه درخشان اردبیل در تعزیه و عزاداری های ایام محرم، از احداث موزه محرم و تعزیه در آینده ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، محمد فیضی سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل صبح امروز (11 دی) در دومین نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه، اظهار داشت: این حق شهروندان است که از مسائل شهری در زمینه های مختلف آگاه باشند.
وی رسالت اصحاب رسانه در تحقق این مهم را رسالتی سنگین و خطیر عنوان کرد و افزود: اعتماد به باور مردم و انتخاب شهردار لایق و شایسته برای شهر اردبیل از سوی شورای شهر در دستور کار شورای چهارم بعد از انتخابات بود که به لطف خداوند با بررسی های صورت گرفته مدیری لایق برای شهر اردبیل انتخاب شد.
فیضی با ارئه عملکردی سه ماهه از شورای اسلامی شهر اردبیل، ادامه داد: به تعدا اعضای شورای شهر کمیسیون های تخصصی تعریف شده است چراکه عملکرد شورای شهر و شهرداری در ویترین نگاه مردم است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل، تنظیف شهری را یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری و شورای شهر اعلام کرد و بیان داشت: علاوه بر این، شهرداری اردبیل آسفالت 3 شهرک مسکن مهر که شامل شهرک ولیعصر، شهرک اندیشه و وحدت می شود را بر عهده دارد.
احداث سالن آمفی تئاتر در پارک بانوان اردبیل
این مقام مسئول از احداث و تکمیل سالن آمفی تئاتر در پارک بانوان اردبیل خبر داد و بیان داشت: این مصوبه در هفتمین صورت جلسه شورا شهر اردبیل به تصویب رسیده است که امیدواریم با اختصاص اعتبار کافی، این پروژه هر چه زودتر تکمیل و در اختیار بانوان شهر اردبیل قرار گیرد.
فیضی، با بیان این مطلب که تجدید بنای بازار شهرداری در دستور کار شورای شهر است، گفت: شورای شهر در حال بررسی و انجام کارهای مطالعاتی این طرح می باشد چراکه این تجدید بنا باید با بافت تاریخی و فرهنگی استان دارالارشاد اردبیل تناسب و مطابقت داشته باشد.
شورای شهر اردبیل برنامه مدون 5 ساله دارد
سخنگوی شورای شهر اردبیل، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شورای شهر اردبیل برنامه مدون 5 ساله برای مدیریت شهری و اجرای پروژه های خود دارد، اضافه کرد: ذکر این نکته لازم است که برنامه ریزی برای بودجه سال های آتی باید طبق همین برنامه صورت گیرد تا در روند مدیریت و اجرای پروژه ها با مشکلی روبه رو نشویم.
فیضی در پایان سخنان خود توسعه متوازن مناطق مختلف شهر اردبیل را یادآور شد و خاطر نشان کرد: جای تاسف دارد که برخی از مناطق شهر اردبیل حتی از امکانات اولیه نیز محروم هستند و با سختی و مشکلات فراوان در زمینه های مختلف دست و پنجه نرم می کنند که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم چاره ای برای این مناطق بیندیشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا