آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

رئیس بخش بانوان حزب اسلام آذربایجان: دشمنان خیال نکنند با ترور و کشتار به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد

نورسته ابراهیم اوا خطاب به آمریکائی ها و صهیونیست ها گفت: آن ها خیال نکنند با ترور و کشتار به اهداف خود دست پیدا خواهند کرد.

 به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خانم نورسته ابراهیم اوا رئیس بخش بانوان حزب اسلام آذربایجان در وبینار بین المللی بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و قره باغ  که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد،با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام مسلمانان جهان گفت: «شهادت حاج قاسم سلیمانی مانند شهادت امام حسین(ع) در صحرای کربلا تمام مردگان را زنده و خفتگان را بیدار کرد. سردار سلیمانی با شهادت خود به همگان نشان داد که انسان برای چه آفریده شده است. او از ابتدای حیات تا پایان عمر خود به اصول اسلام پایبند بود و من به عنوان یک انسان به حاج قاسم غبطه می خورم.»

خانم ابراهیم اوا افزود: «حاج قاسم با شهادت خود به تاریخ نشان داد که راه امام حسین (ع) را چگونه باید ادامه داد. در آن زمان دشمنان اسلام با شهادت امام حسین (ع) هدایت نشدند اما اکنون با شهادت امثال حاج قاسم سلیمانی عده زیادی به نعمت هدایت دست یافتند و کسانی که هدایت نشدند پس وای به حال آنها که راه یزید و دشمنان خداوند را ادامه می دهند.»

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا که تمام جهان را درگیر خود کرده و هیچ کس نمی تواند شیوع آن را کنترل کند، اظهار داشت: « صهیونیست ها و آمریکائی ها خیال نکنند که با ترور و کشتار به اهداف خود دست می یابند. پس از شهادت حاج قاسم حوادث و اتفاقات زیادی رخ داد که همه با اراده و خواست خداوند بود. تمام مردم دنیا با بصیرت به پا خواستند و این از برکات خون شهدایی مانند حاج قاسم و پولاد هاشم اف بود.»

وی در پایان سخنان خود گفت: «تمام پیروزی های شهدا و رزمندگان ما برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است آن ها با اقامه نماز در جبهه های نبرد در مقابل دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند. درود و رحمت خداوند به ارواح پاک شهدای اسلام مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای قره باغ.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا