آذربایجاناخبار

الهام علي اف: هرکس مانع امور تجاري شود، خائن محسوب مي شود

رییس جمهوری آذربایجان در پی عزل الدار محمودوف از وزارت امنیت ملی این کشور، گفت امروز هرکس در جمهوری آذربایجان که در مقابل تجارت و فعالیت اقتصادی مانع ایجاد کند، خائن به کشور محسوب می شود.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، الهام علی اف در مراسم راه اندازی تجهیزات جدید در کارخانه «آذرکیمیا» در شهر سومقائیت، گفت : « در مواردی، علیه کارفرمایان اقتصادی بی عدالتی، و مطالبات غیرقانونی از آنها مطرح می شود. به این موارد، پایان داده خواهد شد و تدابیر متقضی برای مجازات عاملان این موارد اتخاذ خواهد شد. کسانیکه مانع تجارت در جمهوری آذربایجان به کشور خیانت می کنند.»
الهام علی اف افزود: «توسعه جمهوری آذربایجان منوط به توسعه فعالیتهای اقتصادی است. دولت و رییس جمهوری دارای اراده سیاسی می باشند. سازمانهای دولتی نباید در مقابل آن مانع ایجاد کنند.»
رییس جمهوری آذربایجان با تاکید بر تلاش دولت این کشور برای جذب سرمایه گذاری در اقتصاد گفت : « بارها هشدار داده ام که هرکسی این موضوع را درک نمی کند، مجازات خواهد شد. اکنون، هم جامعه و هم کارفرمایان اقتصادی مشاهده می کنند که ما برداشتن گامهای روشن را در این زمینه آغاز کرده ایم. »
علی اف افزود : «هیچ قدرتی نمی تواند جلوی ما را بگیرد. مبارزه با فساد مالی و رشوه خواری از این پس نیز ادامه خواهد داشت. سازمانهای دولتی که در فعالیت کارفرمایایان اقتصادی مداخله می کنند، مجازات خواهند شد. اراده سیاسی ما بسیار قوی است.»
الهام علی اف افزود : «بارها گفته ام که باید تمامی مسائلی که موجب نارضایتی شهروندان می شوند، از میان برداشته شوند.»
علی اف گفت : «برغم اینکه در کل دنیا بحران اقتصادی حاکم است، طرحهای اقتصادی در جمهوری آذربایجان به اجرا درمی آیند و کارخانه ها راه اندازی می شوند.»
خبرگزاری ترند در گزارش دیگری خبر داد از زمان برکناری الدار محمودوف از مقام وزارت امنیت ملی جمهوری آذربایجان در روز هفدهم اکتبر تاکنون، 13 تن از مقامات عالیرتبه این وزارتخانه از کار برکنار و تدابیر قضایی و قانونی در خصوص آنها اتخاذ شده است.
همچنین به گزارش ترند، وزارت مالیات جمهوری آذربایجان اعلام کرد این وزارتخانه بازرسی از دفاتر موسسات اقتصادی و تجاری را متوقف می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا