آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

حیله جدید موساد علیه ایران و شیعیان جمهوری آذربایجان

سازمان جاسوسی – خرابکاری موساد رژیم صهیونیستی که به شدت برای ضربه زدن به وجهه جریانات و گروه های شیعه جمهوری آذربایجان تلاش می کند، مدعی مشارکت یکی از اعضای جمعیت اهل بیت (ع) مسکو در به اصطلاح طرح ایران برای قتل تجار اسراییلی شد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت ویرتوالاذ جمهوری آذربایجان در تبلیغ این دسیسه سازمان موساد علیه شیعیان جمهوری جمهوری آذربایجان خبر داد فردی به نام اورخان اسد اف که این سایت وی را قاتل آذربایجانی اجیر شده توسط ایران و عضو جامعه شیعیان آذری مهاجر در مسکو معرفی کرد، در قبرس تحت محاکمه قرار گرفته است.
سایت ویرتوالاذ جمهوری آذربایجان به نقل از گزارشی که منبع اصلی آن سازمان تروریستی موساد رژیم صهیونیستی است، همچنین مدعی شده است که به همراه این فرد آذربایجانی چهار همکار پاکستانی و یک همکار لبنانی نیز به اتهام همدستی با وی دستگیر شده اند.
در طراحی سازمان موساد برای متهم کردن شیعیان جمهوری آذربایجان و ایران، به این کلی گویی بسنده شده است که اورخان اسدوف برای کشتن تجار اسراییلی اجیر شده بود!
گفتنی است پیشتر در چارچوب سیاست رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به جریانات شیعی جمهوری آذربایجان، آریه گوت، رییس نمایندگی مرکز چندفرهنگ گرایی باکو در اسراییل، دینداران جمهوری آذربایجان را عاملان ایران معرفی کرده بود و در پی اتهاماتی از این دست، در هفته های گذشته شماری از روحانیون و دینداران جمهوری آذربایجان به همین اتهام واهی بازداشت شدند.
در جریان اعتراضات مردمی به طرح برگزاری مسابقه یوروویژن و رژه همجنس بازان در باکو در سال 2012 نیز که رژیم صهیونیستی طراح اصلی این دسیسه ضدفرهنگی در باکو بود، شماری از بازداشت شدگان آذربایجانی در سفارت رژیم صهیونیستی در باکو تحت بازجویی قرار گرفته بودند و بازجویان موساد با طعنه های شیطانی آنها را اسامه بن لادن خطاب کرده بودند.
از دیگر طراحی های موساد برای بدنام کردن جریانات شیعی در جمهوری آذربایجان، قتل مرموز رافیق تقی، نویسنده هتاک به مقدسات اسلامی بوده است که برغم وجود فیلم دوربین مداربسته از لحظه چاقو خوردن رافیق تقی در خیابانی در باکو، هیچ گاه راز این قتل که منافع موساد را تامین می کرد، فاش نشد و جهت گیری انگشت اتهامات رسانه ای در جمهوری آذربایجان به سمت دینداران این کشور باقی ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا