آذربایجاناخبارارمنستانقره باغ

بازداشت مقامات عالی رتبه نظامی در ارمنستان

کمیته تحقیقات وزارت دفاع آذربایجان در مورد دستگیری های صورت گرفته بیانیه صادر نمود.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از ویرتولاز.آذ، براساس گزارشات شب گذشته برخی از مقامات عالی رتبه نظامی در ارمنستان بازداشت گردیده اند.
شب گذشته ژنرال میلس چلینگاریان ، سرهنگ میگیر پاپیان و آرمن مارگاریان دستگیر شده اند.این دستگیرها در چهارچوب دو پرونده جنایی به وقوع پیوسته است.
گفتنی است به دلیل خرید محصولات بی کیفیت این پرونده های جنایی برای افراد فوق الذکر در دستور کار قرار گرفته است.
لازم به یادآوری است که، ژنرال میلس چیلینگاریان رئیس واحد تسلیحات نظامی وزارت دفاع ارمنستان بوده است و چند روز قبل از کار اخراج گردیده بود.
همچنین در تاریخ 18 می نیز رئیس واحد خدمات خودروئی وزارت دفاع ارمنستان سرهنگ دیوید آبرامیان بازداشت گردیده بود.در ضمن در اواخر ماه آوریل 3 تن از ژنرال های وزارت دفاع ارمنستان از کار برکنار گردیده بودند.
گفتنی است افراد برکنار شده از وزارت دفاع ارمنستان و دستگیرهای صورت گرفته از اول ماه آوریل در جریان عملیات های نظامی نیروهای دو کشور ارمنستان و آذربایجان صورت گرفته که برخی از این افراد بدلیل خرید محصولات بی کفیفت و برخی نیز بدلیل فرار از جنگ از کار برکنار و هم اکنون نیز در بازداشت به سر می برند که شرایط بوجود آمده وضیعت اسفناکی را در این وزارت بوجود آورده است.
در ضمن براساس اطلاعات بدست آمده یکی از فراری های درگیرهای 4 روزه میان ارتش ارمنستان و آذربایجان آروتیون امیرخانیان از بستگان یوری خاچاتوف رییس قرارگاه نیروهای مسلح ارمنستان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا