اخبارچچنروسیه

قدیراف از ایجاد یک شبکه جاسوسی نفوذی در درون گروه تروریستی داعش پرده برداشت

کاماندوهای چچنی عضو داعش به دنبال جمع آوری اطلاعات از آنها بوده و مختصات محل استقرار آنان را در اختیار روسیه جهت حمله هوایی قرار می دهند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسپوتینگ،  این مطلب در مستند تلوزیونی که در  کانال شبکه Rossiya 1 پخش گردیده از سوی رئیس جمهور چچن رمضان قدیراف عنوان شده است. به گفته وی بهترین جنگجویان مبارز چچنی در سوریه به سر می برند، آنان موقیعت های تروریست ها و سایر اطلاعات امنیتی آنها را جمع آوری می نمایند. علاوه بر این مواضع که باید بمباران گردند را شناسایی و در اختیار وزارت دفاع روسیه قرار می دهند.

در این  فیلم مستند دیده میشود قبل از اینکه این کماندوهای به درون گروهک تروریست داعش نفوذ نمایند آموزش های خاص را سپری می نمایند، همچنین در این مستند گفته می شود برای موفقیقت حملات هوایی روسیه به مقرهای داعش افرادی با حضور در میدان جنگ جان خود را به خطر می اندازند که این یک ریسک به حساب می آید.

در این مستند تلوزیونی اظهارتی نیز در مورد اتفاقات صورت گرفته در مورد کرملین نیز مطرح گردیده با این حال سخنگوی رئیس جمهور روسیه دیمیتر پسکف نه ادعاهای مطرح شده را نفی نموده و نه آنها را تایید می کند. وی در جواب سوال خبرنگاران در این زمینه به آنها می گوید جهت جواب سوال خود به وزارت دفاع روسیه مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا