آذربایجاناخبارایران

نماینده بناب در مجلس:سفر نتانیاهو به آذربایجان می‌تواند حساسیت‌های ایران در منطقه را نیز برجسته‌تر کند.

اعزازی گفت: قطعاً انجام چنین سفری به یک کشور مسلمان در همسایگی ایران و پیوند روابط دوستانه اسرائیل و آذربایجان می‌تواند حساسیت‌های ایران در منطقه را نیز برجسته‌تر کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، ضیاءالله اعزازی در گفت‌وگویی در خصوص سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشور اسلامی چون جمهوری آذربایجان عنوان کرد: نتانیاهو مگر در آذربایجان چه دارد که به این کشور سفر تعیین می کند؟
وی افزود: به امید آنکه مردم آذربایجان با آگاهی که انشاءلله دارند مخالفت خود با این سفر را از جنبه های متفاوت به گوش دولتشان خواهند رساند.
نماینده مردم بناب با اشاره به بی‌عرضه بودن مسئولان دولتی آذربایجان تأکید کرد: ملت مسلمانان آذربایجان لازم است بدانند که این رژیم منحوس با انسانیت در جهان مشکل دارند چرا که صهیونیست‌ها حق و حقوق مخلوقات خدا را به رسمیت نمی‌شناسند.
وی خاطرنشان ساخت: فرقی نمی‌کند که انسان‌ها در چه کیشی باشند و دین‌شان چه باشد بلکه حکومت‌ها موظفند حقوق مخلوقات را تمام و کمال به جای آورند.
اعزازی با بیان این که غاصب‌گران اسرائیل خارج از مسئله دین، انسان بودن را زیر پای گذاشته‌اند، تصریح کرد: مردم شیعه آذربایجان باید به سیاست‌‌های پلید رژیم صهیونیستی دقت لازمه را داشته باشند و این را بدانند که حکومتشان می‌‌خواهد با چه کسی حشر و نشر داشته باشد!
وی در ادامه با محکومیت این سفر ابراز داشت: عین فرمایش حضرت امام خمینی (ره) اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود!
این نماینده مجلس در خصوص پیامدهای این سفر نیز اظهار کرد: قطعاً انجام چنین سفری به یک کشور مسلمان در همسایگی ایران و پیوند روابط دوستانه اسرائیل و آذربایجان می تواند حساسیت های ایران در منطقه را نیز برجسته تر کند.
وی در پایان به حساس بودن هرچه بیشتر مسلمانان به مسائل مربوط به اسرائیل گفت: سفر پیش روی نتانیاهو حتی زنگ خطری برای ایران نیز به حساب می‌‌آید که از این رو لازم است برادران شیعه آذربایجان نیز آگانه رفتار کنند و بدانند که با چه کسانی ارتباط می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا