آذربایجاناخبارایرانقره باغ

امام جمعه ارومیه: آزادی مناطق قره باغ رخداد مهم برای تثبیت امنیت در منطقه قفقاز است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آزادی مناطق قره باغ در جمهوری آذربایجان رخداد بزرگ و مهم برای تثبیت امنیت و صلح در منطقه قفقاز است.

به گزارش  پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از توقف درگیری‌ها در منطقه قره باغ و آزاد سازی این مناطق را به ملت فهیم آذربایجان تبریک گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است، آزادی مناطق قره باغ در جمهوری آذربایجان و پایان درگیری‌های چندین ساله رخدادی بزرگ و مهم برای تثبیت امنیت و صلح در منطقه قفقاز به شمار می‌آید که لازم است اشغالگران و مستکبران عالم بخوبی بدانند که ظلم و اشغال ملت‌ها هیچگاه پایدار نبوده و نتیجه محتومی جز ذلت و پشیمانی برای آنان نخواهد داشت که امیدواریم هر چه زودتر با نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی شاهد آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی در فلسطین باشیم.

این بیانیه می‌افزاید، بی تردید ملت و دولت آذربایجان حمایت‌ها و همراهی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه مواضع قاطع و حکیمانه مقام معظم رهبری در آزاد سازی مناطق اشغالی و تثبیت حاکمیت آذربایجان را از آغاز تا کنون فراموش نخواهند کرد و با فضل الهی امیدواریم این همراهی‌ها زمینه تقویت هر چه بیشتر روابط و دوستی‌های دو ملت باشد.

اینجانب آزادی قره باغ را به ملت فهیم آذربایجان تبریک میگویم و از خداوند منان برای شهدای این سرزمین علو درجات و برای خانواده‌های آنان تسلی خاطر و صبر مسئلت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا