آذربایجاناخبار

تعطیلی گسترده فروشگاه ها و مراکز خرید در باکو

قبلاً نیز در مورد تعطیلی فروشگاه های خیابانهای مرکزی شهر اخبار و گزارشات مختلفی از سوی رسانه ها انعکاس یافته بود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل Virtualaz.org در گزارش تهیه شده مشخص گردید که در خیابانهای مرکزی باکو از قبیل صمد ویرگون، رسول رضا، ظریفه علیوا، وزیر حاجی بیلی بیشتر فروشگاه ها تعطیل شده  و  یا بر روی درب آنها نوشته شده که فروشگاه های فوق اجاره داده می شوند.

به دلیل کمبود مشتری و ایجاد بحران در صنوف مختلف تمامی فروشگاه مرکزی باکو تعطیل گشته و یا در حال تعطیل هستند. نه تنها فروشگاه ها ی البسه ، بلکه اماکن پذیرایی دیگر نیز به صورت یکجا تعطیل گشته اند.

چنانکه امروز در خیابانهای از قبیل آزادی ، سلیمان رستم ، راشد بهبوداف، سالاتین عسگراوا ، شامیل عزیز بای اف ، جیحون حاجی بیلی را می توان دید که بعضی از فروشگاه در صنوف مختلف تعطیل شده و مشغول فعالیت نیستند و به نظر می رسد که تعداد آنها کم نیز نیستند.

تنها فروشگاه های البسه نیستند که تعطیل شده اند کافی شاپ ها ، چایخانه ، سالن های زیبایی وآرایشی شرکت های عروسی و شرکت های مسافرتی نیز از جمله از آنها هستند.

 دلایل فراوانی در این امر وجود دارد اما واقیعت این است که علت اصلی این بحران به وجود آمده  بخاطر پایان آمدن ارزش منات در ابتداء سال بود که تاکنون این امر ادامه داشته و راه حلی  برای برون رفت از این بحران شگا نگرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا