آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

واکنش مقامات دولت ترکیه به حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه

مقامات دولت ترکیه در حساب های کاربری اجتماعی خود به حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه واکنش نشان دادند

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، تعدادی از مقامات دولت ترکیه در حساب های کاربری اجتماعی خود نسبت به حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه غزه واکنش نشان دادند.

«عمر چلیک» سخنگوی حزب عدالت و توسعه ضمن محکوم کردن این حملات نوشت: دولت اسرائیل با برداشتن گام هایی که تنش را تشدید می کند، حیات انسان های بیگناه و صلح منطقه ای را تهدید می نماید. دولت نتانیاهو موضع تهاجمی خطرناکی اتخاذ کرده است. باید جوامع بین المللی در برابر این موضع که تمامی منطقه را به آتش می اندازد، قاطعانه موضعگیری کنند.
«مصطفی شنتوپ» رئیس مجلس ترکیه نیز در حساب کاربری توییتر خود نوشت: باز هم جنگنده های اسرائیل مانند ماه های رمضان سال های قبل، غزه را بمباران می کنند. این حمله غیرانسانی و غیرحقوقی اسرائیل را بشدت محکوم می کنم. با ایمان به اینکه انسانیت بر ظلم چیره خواهد شد و عدالت و مردم پرافتخار فلسطین پیروز خواهند شد، برای برادران غزه دعا کرده و از آنها حمایت می کنیم.
«ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری هم در حساب کاربری توییتر خود نوشت: حملات غیرحقوقی و غیراخلاقی اسرائیل علیه غزه را بشدت محکوم می کنیم. باید دولت اسرائیل به سیاست خشونت بار خود که روزهاست ادامه دارد، هر چه سریعتر پایان دهد. ما در کنار مردم فلسطین قرار داریم و به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. این ظلم البته که پایان خواهد یافت.
«نعمان کورتولموش» نایب رئیس حزب عدالت و توسعه در پیام توییتری خود نوشت: اسرائیل مرتکب جرم غیرانسانی می شود، غزه که تحت محاصره و تحریم است، باز هم در یک روز ماه رمضان مورد هدف ترور دولتی اسرائیل قرار گرفت. یک مشت فلسطینی مظلوم توسط قاتل های صهیونیست بمباران می شوند. جوامع بین المللی و در راس آن جهان اسلام در برابر این جرم غیرانسانی فقط نظاره گر هستند. دیگر بس است! فراتر از محکومیت، باید هر چه سریعتر جلوی دولت ترور اسرائیل گرفته شود.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا