آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیقره باغ

پاسخ دندان شکن امام جمعه اردبیل به سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان

آیت الله عاملی: من نامه اسیر فلسطینی را که اشک تمام آزادگان دنیا را درآورد، به سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان تقدیم می کنم

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، جورج دیک سفیر رژیم غاصب صهیونیستی در جمهوری آذربایجان اخیرا در پیامی به مسئولان این کشور مدعی شده بود که با اشغالگری مخالف است و آرزوی آزادسازی تمام مناطق اشغالی قره باغ از دست ارمنستان را دارد. این سخنان ریاکارانه و مضحک با روح اشغالگری رژیم صهیونیستی و جنایات آن در سرزمین های اشغالی فلسطین در تعارض است و واکنش آیت الله عاملی، امام جمعه محترم اردبیل را در پی داشت.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به معیارهای دوگانه غربی ها در ارتباط با مسائل حقوق بشری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یک اسیر فلسطینی به نام کریم یونس 66 ساله را از زندان آزاد کرد. این اسیر چهل سال است در زندان مانده است! و هنگام اسارت 26 ساله بود. حالا 66 ساله است. او می‌گوید دوستان من در زندان همه 30 سال است که در زندان هستند. او در آستانه آزاد شدن یک نامه عاطفی منتشر کرد و اشک تمام آزادگان دنیا را درآورد. من این نامه را تقدیم می‌کنم به سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان که از انسانیت، حریت و حقوق بشر صحبت می‌کند.

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به اقدامات ارتش‌های کشور‌های اروپایی گفت: اگر محکمه عادلانه در دنیا وجود داشت باید ارتش آمریکا، ارتش رژیم صهیونیستی، ارتش کشور‌های اروپایی، ارتش بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک و پرتغال به عنوان ارتش تروریسم معرفی می‌شدند. آن‌ها در طول تاریخ بشر سیاه‌ترین جنایات را در حق افراد، ملت‌ها و دولت‌ها مرتکب شده اند. فقط ارتش آمریکا نزدیک به 200 دولت مشروع را ساقط کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا