آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

کشته شدن سرباز ارمنی بر اثر تیراندازی نظامیان جمهوری آذربایجان

وزارت دفاع ارمنستان از کشته و زخمی شدن دو تن از نظامیان این کشور در پی شلیک نیروهای جمهوری آذربایجان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، وزارت دفاع ارمنستان امروز در بیانیه‌ ای اعلام کرد که بر اثر تیراندازی نظامیان جمهوری آذربایجان به مواضع نیروهای ارمنی، یک نظامی این کشور کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که وز دوشنبه حوالی ساعت ۱۲:۴۰ به وقت محلی یگان‌های نیروهای مسلح آذربایجان به سمت مواضع نظامی ارمنستان مستقر در بخش غربی مرز ارمنستان و آذربایجان تیراندازی کردند که در نتیجه آن دو نظامی ارمنستانی زخمی شدند. یکی از زخمی ها هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت. وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه خود با خانواده نظامی کشته شده ابراز همدردی کرد.

منطقه خودخوانده و ارمنی نشین قره باغ دیروز یکشنبه مدعی شد که نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به سمت روستای «خرمورت» تیراندازی شدید کرده اند.

به نوشته وبگاه «رادیو ارمنستان» مقامات خانکندی اعلام کردند که نیروهای آذربایجانی در روزهای اخیر با اقدامات تحریک آمیز به ایجاد تنش در مواضع مجاور «خرمورتم پرداخته و تلاش کرده‌ اند زندگی روستایی و روند کار کشاورزی را مختل کنند. دفتر دادستانی قره باغ اعلام کرد که اوضاع با واکنش سریع نیروهای حافظ صلح روسیه آرام شد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا