آذربایجاناخباراردبیل

مسافران جمهوری آذربایجان در بیله‌سوار ساماندهی می‌شوند

فرماندار بیله‌سوار در رابطه با ساماندهی مسافران آذری در این شهرستان گفت: روزانه تعداد زیادی از افراد از کشور جمهوری آذربایجان و مرز بیله‌سوار وارد کشور می‌شوند که برای جابه‌جایی این مسافرین ۲۰۰ دستگاه خودرو در مرز ساماندهی شده است.

 به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از تسنیم، آرام حلیم در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان بیله سوار اظهار داشت: از هفته دولت سال گذشته در شهرستان بیله‌سوار 45 پروژه با اعتبار بالغ‌ بر 50 میلیارد تومان افتتاح‌ و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی گفت: امسال به مناسبت هفته دولت 19 پروژه در شهرستان مرزی بیله‌سوار با اعتبار 14 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح می‌شود و امیدواریم این پروژه‌ها موجب توسعه و رونق شهرستان بیله‌سوار شود.

فرماندار بیله‌سوار در رابطه با ساماندهی مسافران آذری در این شهرستان اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از افراد از کشور جمهوری آذربایجان و مرز بیله‌سوار وارد کشور می‌شوند که برای جابه‌جایی این مسافرین 200 دستگاه خودرو در مرز ساماندهی شده که 60 دستگاه برای تردد داخل شهر و 140 دستگاه نیز برای تردد بین‌شهری به مسافران آذری مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: 100 دستگاه از این خودروها اعلام آمادگی کرده‌اند که با استفاده از تسهیلات بانکی خودروهای خود را تبدیل به پلاک عمومی کرده و به مسافران آذری خدمات‌رسانی کنند.

وی بیان کرد: جاده کمربندی و راه دسترسی به پایانه مرزی که تکمیل از سال 85 در شهرستان شروع‌ شد که به حالت نیمه تعلیق بود که خوشبختانه در سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع‌ شده و سه معارض مهم این پروژه نیز برطرف شده است.

فرماندار بیله سوار گفت: خوشبختانه در طول یک سال گذشته 14 کیلومتر از راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار با اعتبار 7 میلیارد تومان تراشه‌برداری و ساماندهی شده است.

انتهای پیام/ع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا