آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

پیام رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان در خصوص درگیرهای نظامی اخیر در قره باغ

دکتر حاج محسن صمداف رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان با انتشار پیامی از زندان در خصوص درگیری های اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مناطق اشغالی قره باغ به روشنگری پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، پیام حاج محسن صمداف به شرح زیر است:

بسم رب الحسین (ع)

همانطور که می دانید، با توجه به پیروزی های غرور آفرین سربازان ما در خط مقدم، اشغالگران ارامنه دست به اقدامات جنایتکارانه و ضد انسانی می زنند. ارامنه با استفاده از توپخانه های سنگین شهرها و مناطق مسکونی که در نوار مرز قرار دارند را بر خلاف تمامی قوانین بین المللی و کنوانسیون های حقوق بشر زیر آتش خود قرار داده و به  زنان و کودکان  و افراد غیر نظامی آسیب می رسانند.

ارتش ما در حال آزادسازی سرزمین تاریخی مان یعنی  قره باغ است. هم جهانیان و هم سازمان های بین المللی رسما اعلام کرده اند که این سرزمین ها متعلق به آذربایجان است. بنابراین، آذربایجان کار درستی  انجام می دهد و سرزمین های اشغالی خود را آزاد می کند. هر نظامی که در راه آزاد سازی سرزمین های مقدس اسلام بجنگد و جان خود را فدا کند او شهید و یک قهرمان ملی است.

ما همچنین به خوبی می دانیم که چه کسانی در این راه خطیر در کنار دولت و ملت ما قرار دارند. ما نیز به نوبه خود از کشورهای امت اسلامی و مردم مسلمانی که در اره آزاد سازی مناطق اشغالی از ما حمایت و کمک می کنند صمیمانه تقدیدو تشکر می کنیم و در این راه ما باید در مقابل  کسانی که می خواهند این وحدت را خدشه دار کنند باید متحد و در کنار هم قرار بگیریم.

در پرتو ولایت الهی و اهل بیت (ع) امیدواریم که انشاالله به زودی سرزمین های اشغالی خود را آزاد کنیم. ما نباید اجازه دهیم کشورهایی مانند فرانسه وحدت برادران مسلمان ما را بشکنند، انشاالله، پیروزی از آن ماست. اکنون در برهه ای هستیم که باید در هر اقدام خود، بیشتر مراقب باشیم. کسانی که سالها خون مسلمانان بی گناه را ریخته اند، جنایات فراوانی مرتکب شده و مرتکب می شوند، ارزشی برای جان انسان ها قائل نمی باشند. مردم آذربایجان به خوبی می دانند که رژیم اسرائیل متجاوز و اشغالگر می باشد. رژیم اشغالگر هرگز علیه اشغالگر دیگری عمل نخواهد کرد. ما نباید فریب این رژیم را خورده و از آن کمک بگیریم. ما به کمک این رژیم  نیازی نداریم. ما با افزایش کمک های اسرائیل به کشورمان مخالف هستیم.

حمایت همسایگان ما یعنی کشورهای ترکیه، ایران و همچنین دولت اسلامی پاکستان قابل تقدیر است.

ما امیدواریم  که با کمک خداوند تبارک و تعالی و به همت ارتش مان، این پیروزی ها ادامه داشته باشد و ما برای ارتش باشکوه آذربایجان آرزوی پیروزی داریم. خداوند تمامی مردم آذربایجان و جامعه مسلمانان حقیقی را از بلا به دور نگه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا