آذربایجاناخبارعمومی

پیام تبریک رئیس محبوس حزب اسلام به مناسبت عید مبعث

در کنفرانس علمی « مبعث : نجات بشریت » که توسط حزب اسلام جمهوری آذربایجان و به مناسبت عید بزرگ مبعث روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه ( 26 رجب ) در محل هتل « پارک این» باکو برگزار شد؛ پیام تبریک دکتر صمداف رئیس محبوس این حزب قرائت گردید. در این پیام آمده است :
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،«عزیزان شرکت کننده در مراسم ! برادران و خواهران مهربانم ! به همه شما سلام گفته و از صمیم قلب به مناسبت عید مبارک مبعث به همه شما و همه مسلمانان دنیا و در راس آنها امام زمان (ع) و نائب بر حقش و مخصوصا به مردم شهید پرور و عاشق اهل بیت آذربایجان تبریک می گویم.
ما می دانیم که پیام اصلی پیامبران ؛ رساندن حق به انسانها و دور کردن آنها از هر نوع طاغوت بوده است. ما در طول تاریخ مبارزه حق و باطل را مشاهده کرده ایم. امروز مردم ما نیز در حال این مبارزه هستند. به دوش کشیدن درد مردم و در این مسیر گام برداشتن درس بزرگ مبعث است.
نباید تصور کنیم که در نتیجه محرومیت و فشارها ؛ ما چیزی از دست می دهیم بر عکس توفیق الهی و عزت با این راه حاصل می شود. اگر یک مسلمان ؛ به مقدرات مردم کشوری که در آنجا زندگی می کند بی توجه باشد؛ آن موقع گرفتار شدن مردم در تمامی عرصه ها اجتناب ناپذیر خواهد بود.
امروز حزب اسلام همراه با سایر احزاب سیاسی در جهت ایجاد روحیه حق طلبی بین مردم ؛ مسئولیت بزرگی بر عهده دارد.
حضار محترم ؛ من از فرصت استفاده کرده برای برادرانم که در راه آزادی سرزمین مادری مان قره باغ به شهادت رسیده اند؛ از خداوند متعال آرزوی رحمت و مغفرت می نمایم. امیدوارم که خون ریخته شده شهیدان ؛ عامل مهمی در برداشته شدن موانع داخلی و خارجی پیش روی مردم ما باشد.
نصر من الله و فتح قریب
با یاری خداوند پیروزی نزدیک است»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا