آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تبریک حزب اسلام آذربایجان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

عاکف حیدرلی معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و مردم مسلمان ایران و جهان تبریک گفت.

متن پیام تبریک عاکف حیدرلی به شرح زیر است:

«شاید بشریت تا کنون ندیده بود که به دلیل شجاعت رهبر یک انقلاب، ملتی به آزادی ابدی دست یابند. قدرت و تقدیر الهی، در وجود نابغه بزرگ قرن حضرت امام خمینی (ره) جمع شد و مردم ایران را به نتایج اراده تزلزل ناپذیر وی متقاعد کرد.

تمام موانع، خطرات مرگ و سختی ها در پس زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ذوب و نابود شدند. او میلیون ها نفر را یک صدا و یک نفس متحد کرده و به پا خیزاند و از بین بردن ظلم و بردگی را به آنان آموخت.

 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد. با این حال، این روحیه آزادی نه تنها تضعیف نشده، بلکه تقویت نیز می شود و به همه مردم منطقه کمک می کند تا تحت لوای اسلام متحد شوند و مسیر نجات و آزادی خود را تعیین کنند.

حزب اسلام آذربایجان به مناسبت سالگرد این پیروزی بزرگ و باشکوه، قبل از همه به رهبر مسلمانان جهان، امام سید علی خامنه ای و مردم شهید پرور ایران و مسلمانان آزادی خواه جهان صمیمانه تبریک می گوید و برای امت محمد (ص) بهره مندی از تمام دستاورد های اسلام و همچنین همه ویژگی های اراده انقلاب اسلامی برای پیروزی را مسئلت دارد.

انقلاب اسلامی با ایجاد تحول اساسی در سرنوشت و زندگی سیاسی – اجتماعی یک ملت، یک سیستم سیاسی جدید و تزلزل ناپذیر را به دنیا ارائه داد. مردم ایران با زیر پا گذاشتن خطوط قرمز قدرت های امپریالیستی، پرچم با شکوهی را برای تمام امت اسلام برافراشتند و راه آزادی را به کسانی که زیر این پرچم گرد آمده بودند نشان دادند. تنها در نتیجه همین است که مراکز قدرت جهان در منطقه  به ویژه در خاورمیانه، از صحنه سیاسی حذف شده اند. فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن و تعدادی دیگر از ملت ها با بهره مندی از الگوی انقلاب، در برابر ظلم به مقاومت خود ادامه می دهند.

در حال حاضر، نعمت های مادی و معنوی کسب شده توسط ملت ایران، یعنی قدرت استراتژیک و قدرت دفاعی به سرزمین های اسلامی امکان حفظ صلح و ثبات در منطقه و گسترش جنبش های بیداری اسلامی برای آزادی امت اسلام و آزادی سرزمین های تحت اشغال آنها را می دهد. مردم آذربایجان هیچ گاه حمایت دولت اسلامی و ملت ایران در آزاد سازی سرزمین های مادری خود قره باغ را فراموش نخواهند کرد.

انسان های آزاده و ستم دیده، مردم مجاهد و شهید پرور، هر ساله پیروزی این انقلاب شکست ناپذیر را با حال و هوای عید جشن می گیرند. این تأثیر بیداری انقلاب اسلامی بر مسلمانان جهان، آمریکا و دیگر محافل امپریالیستی و همچنین رژیم صهیونیستی را به شدت نگران می کند. در نتیجه، دولت های استثمارگر سال هاست که تحریم های مختلف و سختگیرانه ای را علیه دولت اسلامی اعمال می کنند. با این وجود، در نتیجه دینداری و میهن پرستی ملتی یکپارچه که از به پیرامون رهبر معظم متحد شده اند، تمام بخش های اقتصاد، قدرت دفاعی  به ویژه روحیه آزادی، رشد کرده و توسعه می یابند.

یک بار دیگر سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک می گویم. عیدتان مبارک!»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا