آذربایجاناخبارعمومیگرجستان

پایان اجلاس سازمان همکاری اقتصادی دریای سیاه در تفلیس

استفاده بهینه از منابع انرژی، اجرای طرح های ویژه برای تولید و استفاده از انرژی های جایگزین، استفاده از بیوانرژی و استفاده از تجارب جهانی در این زمینه مورد مذاکره قرار گرفته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، بنابر اخبار رسانه های جمهوری آذربایجان چهل و هشتمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی دریای سیاه حول محور موضوعات اقتصادی، تجاری، تکنولوژی و محیط زیست به پایان رسید.

افلاطون آماش اف عضو مجلس ملی جمهوری آذربایجان به عنوان سخنران ویژه مجمع عمومی سازمان که در ماه جولای  در استانبول برگزار خواهد شد، انتخاب شده است. آماش اف در این مجمع در ارتباط با کشف منابع جدید انرژی در کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی دریای سیاه به سخنرانی خواهد پرداخت.

گفتنی است در اجلاس سازمان، استفاده بهینه از منابع انرژی، اجرای طرح‌های ویژه برای تولید و استفاده از انرژی‌های جایگزین، استفاده از بیوانرژی و استفاده از تجارب جهانی در این زمینه مورد مذاکره قرار گرفته است. در پایان نمایندگان کشورهای عضو نیز نظرات خود را در ارتباط با موضوع اجلاس بیان داشتند.

لازم به ذکر است که سازمان همکاری اقتصادی دریای سیاه از سال ۱۹۹۲ بین کشورهای حوزه دریای سیاه و به منظور گسترش همکاری اقتصادی در استانبول تشکیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا